Pmdd:n aineiden hankinta
Valvoja: Moderaattorit
-
Riinuli
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Pmdd:n aineiden hankinta
Voiko Pmdd:hen tulevia aineita ostaa tai tilata jostain pienemmissä erissä? Googletin näiltä sivuilta löytyneen reseptin mukaisia aineita ja minulle selvisi, että ne ovat kaikki Kemiran valmistamia. Kemiran pakkauskoot kuitenkin hirvittävät, enkä todellakaan aio ostaa kymmentä litraa tai vielä suurempaa määrää aineita, joita tarvitsen vain muutaman millin. Vai kannattaako suosiolla laittaa tuonne ostetaan palstalle ilmoitus ja yrittää tilata jonkun valmistamaa valmista litkua sieltä?
Mie tilasin PMDD ainesosia Tampereen akvaarioseuralta puoli vuotta sitten. Aineet riittävät muistaakseni yli neljään litraan PMDD:tä ja hintakaan ei hirvittänyt. Kannattaa käydä kattomassa niiden nettisivuilta, että onko vielä myynnissä. Täältäkin löytyy jostakin se linkki tai sitten ainakin googlesta.
Tosi ystävyys ei jäädy pakkasessa.
-
Riinuli
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Kävin tuolla Tampereen akvaarioseuran sivuilla, enkä ainakaan löytänyt sieltä muuta myytävää kuin lehtiä, kangasmerkkejä ja tarroja. Tietääkö joku onko seura lopettanut pmdd:n aineiden välittämisen? Vai enkö vaan löytänyt niitä sivuilta
Jos Tampereen akvaarioseura ei enää välitä aineita, niin mistähän niitä sitten voisi saada?
pmdd aineiden hankinta????
Tosiaan tampereen akvaarioseura ei enää myy netin kautta, koska kysyntää on ollut erittäin paljon vapaaehtoistoiminta ei heillä enää riitä. Näin olen kuullut. Mutta siellä seuran kokoontumisissa vielä ilmeisemmin myydään niitä en ihan vissin varma ole.
kannattaa kysellä eri harrastajilta onko heillä myynnissä. Myisin itse mutta kun ei ole niin ei ole.
Kannaattaa vaan olla kyselemässä kaikilta.
kannattaa kysellä eri harrastajilta onko heillä myynnissä. Myisin itse mutta kun ei ole niin ei ole.
Kannaattaa vaan olla kyselemässä kaikilta.