Riihimäki-Hyvinkää-Hämeenlinna, hyviä liikkeitä?
Valvoja: Moderaattorit
Riihimäki-Hyvinkää-Hämeenlinna, hyviä liikkeitä?
Onko kyseisellä alueella jotain hyvää liikettä, josta kannattaa käydä ostamassa akvaario ja sinne kaikki tarpeet?
Aattelin vaan, että mistä mahtais saada parhaiten tietoa ja hyvää palvelua ja ihan hyväkuntoisia kaloja..
Aattelin vaan, että mistä mahtais saada parhaiten tietoa ja hyvää palvelua ja ihan hyväkuntoisia kaloja..
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Kannattaa käydä Hyvinkäällä Akvaariokulmassa. Erinomainen liike, jota itse käytän nykyään. Saa hyvää palvelua. Ja ovat mukana suunnitelussa. Ja Salamanteri on myös hyvä liike.
Riihimäellä en enää mielelläni käy. Tiedot pahasti alakanttiin. Ja muutenkin jotenkin...
Hämeenlinnassa en ole pitkään aikaa käynyt, joten en mene sanomaan mitään.
Riihimäellä en enää mielelläni käy. Tiedot pahasti alakanttiin. Ja muutenkin jotenkin...
Hämeenlinnassa en ole pitkään aikaa käynyt, joten en mene sanomaan mitään.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Senior Member
- Viesti:
Hyvinkäältä löytyy vain kaksi liikettä Salamanteri ja Akvaariokulma, mutta molemmat erittäin hyviä. Lisätietoa liikkeistä löytyy: http://members.surfeu.fi/akvaarioharras ... ikkeet.htm
Jo yli puolet elämästä akvaarioiden parissa.
Antin & Annen kotisivut
Antin & Annen kotisivut
.
missäs toi Pekan akvaario tarkalleen ottaen sijaitsee?
Itse asioin Hyvinkäällä akvaariokulmassa, myös Hämeenlinnan faunattaressa tullut käytyä ihan uteliaisuutta. Enpäs tiennyt että Hmlssa on myös toinen liike.
Riihimäellä myös käynyt koirattaressa, siellä olen kummastellut näytteillä olevaa akvaariota. Aika isoja haibarbeja siellä ja nyt on tullut asiakas palautuksena aivan valtava haibarbi, joka oli syötetty parissa kuukaudessa jätiksi! Kurjaa.
Itse asioin Hyvinkäällä akvaariokulmassa, myös Hämeenlinnan faunattaressa tullut käytyä ihan uteliaisuutta. Enpäs tiennyt että Hmlssa on myös toinen liike.
Riihimäellä myös käynyt koirattaressa, siellä olen kummastellut näytteillä olevaa akvaariota. Aika isoja haibarbeja siellä ja nyt on tullut asiakas palautuksena aivan valtava haibarbi, joka oli syötetty parissa kuukaudessa jätiksi! Kurjaa.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: .
Birger Jaarlinkatu 25.antinsalo kirjoitti:missäs toi Pekan akvaario tarkalleen ottaen sijaitsee?
Re: .
Minkäs se henkilökunta sille mahtaa jos se on syötetty sellaiseksi? Asiaakkaathan sen on tehny..antinsalo kirjoitti: Riihimäellä myös käynyt koirattaressa, siellä olen kummastellut näytteillä olevaa akvaariota. Aika isoja haibarbeja siellä ja nyt on tullut asiakas palautuksena aivan valtava haibarbi, joka oli syötetty parissa kuukaudessa jätiksi! Kurjaa.
Kävin hämeenlinnassa.. ihan ok liikkeitähän siellä näyttää olevan..