Kuinka paljon maksaisitte 128-litraisesta akvaariosta?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jenni-90
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kuinka paljon maksaisitte 128-litraisesta akvaariosta?

Viesti Kirjoittaja Jenni-90 »

Kuinka paljon maksaisitte noin 2 vuotta vanhasta altaasta, joka pitää vettä ja on muutenkin hyväkuntoinen? Siis pelkkä allas, ei mitään tavaroita? En nyt tiedä kuuluuko tämä tälle palstalle, mutta jos ei kuulu niin voi siirtää. Kysyn asiaa vain siksi, koska kaverini saattaa myydä minulle altaan, koska omistan jyrsijöitä ja olen juuri laittanut akvaarion pois, joten siitä tulisi terraario, oma akvaario kun oli vain 60-litrainen niin ei siitä oikein mihinkään ole.
Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kui minä sanon.
avain
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja avain »

Jos se tulisi terraariokäyttöön, eikä siis mitään valaisimia ... siis pelkkä allas niin ei siitä montaa kymppiä kannata maksaa... olisiko 40euroa?
Mitä kaverisi pyytää? Riippuu vähän siitä onko naarmuja sun muita.. [;)]
Tässä seurassa on parempi olla hullu kuin tervejärkinen, silloin on paljon helpompaa.
Jenni-90
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenni-90 »

Emme ole keskustelleet hinnasta. Olen nähnyt akvaarion montakin kertaa eikä siinä tietääkseni ole juurikaan naarmuja. Melko uuden näköinen. Ajattein itsekin tuota 40€.
Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kui minä sanon.
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

Valaisin ja jalusta ovat ne kalleimmat osat joten altaasta pelkästään 50e jos on hyväkuntoinen.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
samara
Senior Member
Senior Member
Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)

Viesti Kirjoittaja samara »

viikko sitten ostin 128l(giant) 11kk vanhan altaan+eheim sisäsuodatin+valo niin 50e joten eiköhän käytetyn altaan hinta ole 15-20e..kannattaa tinkiä aina [;)]
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Oon samaa mieltä joku ehkä 20-30e.
sillä itessään allas ei oo kallein.
Riikka_M
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Riikka_M »

Kyllä mä 50 euroo voisin käytetystä altaasta maksaa, koska uutena ne on 70 euroo..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”