Kaloille kavereita?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Kaloille kavereita?
Kysynkin teiltä muilta viisaammilta, että voisinko vielä aatella jotain kalastoa meidän purkkiin? Meillä on 180l allas, asteita 26, vesi kovahko. Purkissa on tyttöpartis, neljä kirjomonnista, 1-2 imunuoliaista (toinen ilmeisesti kuollut), 17 kardinaalitetraa, 1-3 leväkatkarapuja, joista vain yhen olen nähnyt, joten en varma onko muut ees elossa ja sit on niin älyttömästi noita kotiloita. Voisiko tuohon kalasoppaan vielä jotain lisätä? Sopisko joku joka myös söisi noita kotiloita, semmosesta olisin enemmän kuin onnellinen.
-
- Member
-
- Junior Member
Meillä veden kovuus on 7 ja pohja on hieno hiekka. Niin ja yhen kalan unohdin tossa ekassa viestissä mainita, eli tuon kuvioplekon. Mä olisin kiiinnostunut jostain kalasta joka söisi noita kotiloita, meillä kun se tuntuu olevan tuolla akvassa etanatehdas.....voisko tonne aatella sellasta kalaa/kaloja ja mitä kaloja niitä olisi?
-
- Junior Member
-
- Junior Member
No voisko sitä aatella vaikka ottaisikin muutaman kirjomonnisen lisää että ottaisi myös noita touhunuoliaisia....vai mahtuuko ne tuohon meidän altaaseen? Sormien en viittis noita kotiloita nyppiä....oon sitä jo harrastanutkin, mutta voin vakuuttaa että ne sikiävät sitä vauhtia lisää kun niitä saa poistettua...joten ihan yhtä tyhjän kanssa. Tuhoaineitakin ollaan aateltu kohta käyttää, vaikka sillon kyllä taitaa olla monniset vaarassa