Taustan Sihti

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
ese-70
Starting Member
Starting Member
Viestit: 14
Liittynyt: 17:23, 18.11.2003
Paikkakunta: espoo

Taustan Sihti

Viesti Kirjoittaja ese-70 »

Mistä olette löytäneet taustoihin Siistejä sihtejä. Pitäis saada vesi vaihtumaan taustan takana kunnolla. Olen etsinyt K-Raudasta ja Etolasta. Ei löytynyt. Eli vinkkejä että ei tarttis koko Helsinkia kiertää :mrgreen:


Edit: Cory the kielipoliisi woz ere.
Tiinanen
Member
Member
Viestit: 364
Liittynyt: 19:37, 23.10.2002
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Tiinanen »

Mistä sie oikein puhut?
Laittamalla sopivan määrän viinaa akvaarioosi saat kalojesi silmät turpoamaan ja saat ne uimaan hassulla tavalla. (Lähde: Niksipirkka to be.)
ese-70
Starting Member
Starting Member
Viestit: 14
Liittynyt: 17:23, 18.11.2003
Paikkakunta: espoo

Sihti

Viesti Kirjoittaja ese-70 »

Sellainen sihti mikä laitetaan taustan reikään, että kalat ei pääse taakse. Mutta vesi sais päästä sinne taakse kun siellä on puhdistimien imut :mrgreen: En takemmin osaa selittää :roll:

Edit: Cory jälleen.
Moonwalker
Junior Member
Junior Member
Viestit: 108
Liittynyt: 17:08, 18.02.2004

Viesti Kirjoittaja Moonwalker »

Uskoakseni nyt on kysymys ruotsalaisen Sune Holmin taustoista. Sarjan nimeä en enää muista, mutta maahantuojana toimi Suomen akvaariotukku. Kysele sieltä ja tilaa paikallisen kauppiaasi kautta. Puh. 09-874 6800
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viestit: 15316
Liittynyt: 16:24, 05.11.2001
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki/HAS/Ciklidistit/TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

Muovisesta sääskiverkosta (vihreää ja harmaata rullatavaraa) voi leikata sopivankokoisen pyöreän palan ja kiinnittää sen vaikka mustalla akvaariosilikonilla paikalleen.
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Itse ostin töistä sellaiset mustat pyörylät.Taitavat olla jotain ilmanvaihto systeemejä :roll: :mrgreen: .
Hieman liian isot kolot noissa kyllä on.Poikasten tullessa saattavat päästä taustan taakse piiloon.Sukkiksista olisin tietysti voinut jonkin virityksen päälle laittaa.

Tältä tämä tausta näytti( ja näyttää vieläkin) noilla pyörylöillä.Suht pieni kuva kun isompaakaan en saa laitettua :roll: .
Kuva
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
ese-70
Starting Member
Starting Member
Viestit: 14
Liittynyt: 17:23, 18.11.2003
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja ese-70 »

Just niitä tarkoitin.nyt kun löytäis jostaan.pitää ettii joku putkiliike ja käydä kysyy.
Dixie kirjoitti:Itse ostin töistä sellaiset mustat pyörylät.Taitavat olla jotain ilmanvaihto systeemejä :roll: :mrgreen: .
Hieman liian isot kolot noissa kyllä on.Poikasten tullessa saattavat päästä taustan taakse piiloon.Sukkiksista olisin tietysti voinut jonkin virityksen päälle laittaa.

Tältä tämä tausta näytti( ja näyttää vieläkin) noilla pyörylöillä.Suht pieni kuva kun isompaakaan en saa laitettua :roll: .
Kuva
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Mikäli et löydä mistään,niin... [;)] Itse etsin kissojen ja koirien kanssa vaikka mistä noita,kunnes duunissa noihin vahingossa törmäsin.Nuo mun taitavat olla jotain autoihin liittyviä pyörylöitä [:I] (Oikea asiantuntija :mrgreen: )
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”