Elikkäs akva on pieni 128l, tilanpuutteen vuoksi

Valvoja: Moderaattorit
Tokihan ulkosuodattimen puhdistaminen on helpompaa, kun ei tarvi akvaarion sisältöön kajota.mardu kirjoitti:Vähäsen pisti silmään tuo "hoitorutiinien helpottamiseksi". Vaikka ulkosuodattimen hankkisikin niin ei se ainakaan itelläni oo hoitoa helpottanut. Vettä pitää vaihtaa siinä missä ilmankin suodatinta.
JEP! Yhdyn täysin tähän.. Mitä noita eri merkkejä on tullut tutkisteltua, niin nämä merkit kulkevat eri luokassa verrattuna muihin. Tämän voi siis todeta sillä, että että varaosien tarve on pienempi ja kokemukset ihmisillä ovat olleet erittäin positiivisia.Mari kirjoitti:Rena tai Eheim. Molemmat käytössä hyviksi todettuja.
Dolphin? Mulla kokemusta siitä... Hanat ei pidä, ja muoviosat hajoa hipaisusta. Roottori ei kestä kuin yhden huoltovälin.Teho kirjoitti:eipä tuo Delffiinikään huonolta vaikuta. Erittäin helppo käyttää, ja suihkuputkea on: riittävästi!
Tuplahanoja tarvitaan kaksi paria, yksi imuletkuun ja toinen poistoletkuun. Helpottaa siivoomista kun ei tarvitse poistaa letkuja altaasta. Voi vain katkaista vedentulon hanalla ja sen jälkeen irrottaa suodatin puhdistettavaksi. http://www.aquaristikshop.com/pictures_g/400341.jpgkalaneiti kirjoitti:Millainen on noihin eheim classic-sarjan ulkosuodattimiin tuleva tuplahana? Mihin se siinä liitetään? Itse olen harkinnut sitä suurinta classiccia kahden proffa 2:sen tilalle, mutta juuri tuo hanojen puuttuminen on sen hankinnan tähän asti estänyt. Laittaisitko vaikka linkin johonkin missä niitä on myynnissä/ missä on kuva sellaisesta? Kiitos.