Poikasia ilman koirasta? (oli: Onko Mahdollista....)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Haappis
Starting Member
Starting Member

Poikasia ilman koirasta? (oli: Onko Mahdollista....)

Viesti Kirjoittaja Haappis »

Onko mahdollista että kalat poikivat ilman urosta? Minulla on näköjään sillä tänään kun vaihdoin akvaani vettä niin siellä uiskenteli kolme kalan poikaa ja minulla ei ole siellä uroksia ainakaan minun mielestäni. :D
aco
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aco »

Mistäköhän kalasta mahtaa olla kysymys? :) Esim. miekkapyrstö-, platy- ja miljoonakalanaaras on voinut olla jo raskaana, kun se tuli akvaarioosi.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

Ei tarvitse olla edes raskaana. Eläviä poikasia synnyttävien hammaskarppien naaraat voivat tallettaa koiraalta saamansa siittiöt ja hedelmöittää peräkkäisiä poikueita. Se siis tulee toistuvasti raskaaksi yksinkin ollessaan, jos koiras on sen aiemmin kerran ehtinyt hedelmöittää.
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
upa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja upa »

Meillä on ollut neljä miljoonakalanaarasta keskenään pienestä poikasesta alkaen, vain pohjalla partis.
Pari viikkoa sitten en ollut usko silmiäni kun näin, että altaassa ui kymmenkunta pikku millistä.
Akvaarioharrastus on jäänyt tauolle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”