Onko 500+ litraisia hienoja akvaarioita, ei perinteisiä alumiinikehyksisiä? Pituutta saa olla mieluusti 150+ cm. Olen havainnut, että Akvastabililta löytyy todella upeita kokonaisuuksia. Jos Saksasta tilaa, niin hinta ei vielä täydellisesti tajuntaa räjäytä tuossa hieman reilu 500 litraisessa, ainakaan mitä Aquaristikshopista olen katsonut. Postikulut taitavat tosin olla aika hintavat ja kuinka kauan sellainen paketti sieltä Suomeen saapuu, takuuasiatkin mietityttävät? Tosin jos allas hajoaa, niin se hajoaa laakista, joten "ensivesien" jälkeen jos ei lävähdä niin varmaankin kestää.
Tekniikasta olen miettinyt, että mattosuodattimen kun laittaisi niin säästäisi aika lailla, vielä 2252 Eheimi vettä pyörittämään. Vähän epäselvää on, että kannattaako ja voiko mattosuodatinta laittaa koko taustan pituudelle tai sitten laittaa molempiin päätyihin yhdet? Päädyissä matto on aika ruman näköinen, kun maton reuna näkyy lietteineen ja näin se ei käy. Akvaario asennetaan olohuoneeseen. Toinen vaihtoehto on Eheim 2280. Hinta on hunajainen.
Vatvotaan kalastoa jokin muu kerta. Ainut varma asia on, että pohjalle tulee pyörimään L-007.
Kiitokset kaikille, jotka jaksoivat lukea ja antakaahan vinkkejä, kokemuksia ja ennen kaikkea ehdotuksia hienoista kokonaisuuksista, joihin kuuluvat allas ja jalusta samaan pakettiin.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)