Resunin ulkosuodatin

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
artoleh
Junior Member
Junior Member

Resunin ulkosuodatin

Viesti Kirjoittaja artoleh »

Minulla on Resunin 808 ulkosuodatin noin reilun vuoden ikäinen. Ongelmana on puhdistuksen jälkeinen käyttöönotto. Tuntuu aina vain vaikeammalta saada se pelaamaan uudestaan! Ilmaa on paljon ja ja vaikka tekee mitä kestää kauan, että sen tuleminen loppuu. Nykyisin vaikka vain sammuttaa sen kuuluu kumma "kurina" käynnistyksen kanssa. Mikä neuvoksi? Kansitiivisteen vaihto, roottorin vaihto...? :frown:
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Tuo kurina taitaa olla yleinen ongelma noissa ulkosuodattimissa. Minun fluval 203 pitää myös kurinaa aina avauksen jäkeen tosin luulen että omassani tiiviste on niin väljähtänyt että ilma pääsee pumppuun. :|
samara
Senior Member
Senior Member
Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)

Viesti Kirjoittaja samara »

ravistele sitä pönttöa kun se on käynnissä niin ilma tulee pois sieltä ja se alkaa pelaamaan..
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

lehtis kirjoitti:Tuo kurina taitaa olla yleinen ongelma noissa ulkosuodattimissa. Minun fluval 203 pitää myös kurinaa aina avauksen jäkeen tosin luulen että omassani tiiviste on niin väljähtänyt että ilma pääsee pumppuun. :|
EHEIM, EHEIM, EHEIM saa pistää vaikka vanhan proffan kanteen korvan kiinni, että löytää siitä jotakin ääntä. 8-)

Sanotaanko, että paremminkin ongelmat ovat yleisiä näissä halvoissa malleissa..
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
Liiu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Liiu »

Minun 808 on ihan tasan yhtä hiljanen kun hienot Eheimitkin, eli mitään ääntä ei kuulu. Ja minulla on ollut niitä molempia. Eheimien HINNOISSA on aivan liikaa ilmaa.
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Ja minun eheim pitää välillä ihan kamalaa meteliä [}:)] Eipä ole hintansa arvoinen se. Ja kun sitä ei meinaa saada millään keinolla edes päälle puhdistuksen jälkeen.....
mightyblue
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mightyblue »

Meillä huusi Fluvalin 404:kin välillä niin että häiritsi, ilmat oli myös hankala saada täysin pois pöntöstä, tuntui että sitä meni sinne jostakin aina lisää. Piti kallistella ja pumpata vaikka kuinka kauan ja siltikin korina kuului aina muutaman päivän pesun jälkeen.
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”