Resunin ulkosuodatin
Valvoja: Moderaattorit
Resunin ulkosuodatin
Minulla on Resunin 808 ulkosuodatin noin reilun vuoden ikäinen. Ongelmana on puhdistuksen jälkeinen käyttöönotto. Tuntuu aina vain vaikeammalta saada se pelaamaan uudestaan! Ilmaa on paljon ja ja vaikka tekee mitä kestää kauan, että sen tuleminen loppuu. Nykyisin vaikka vain sammuttaa sen kuuluu kumma "kurina" käynnistyksen kanssa. Mikä neuvoksi? Kansitiivisteen vaihto, roottorin vaihto...? 

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
EHEIM, EHEIM, EHEIM saa pistää vaikka vanhan proffan kanteen korvan kiinni, että löytää siitä jotakin ääntä.lehtis kirjoitti:Tuo kurina taitaa olla yleinen ongelma noissa ulkosuodattimissa. Minun fluval 203 pitää myös kurinaa aina avauksen jäkeen tosin luulen että omassani tiiviste on niin väljähtänyt että ilma pääsee pumppuun.

Sanotaanko, että paremminkin ongelmat ovat yleisiä näissä halvoissa malleissa..
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Meillä huusi Fluvalin 404:kin välillä niin että häiritsi, ilmat oli myös hankala saada täysin pois pöntöstä, tuntui että sitä meni sinne jostakin aina lisää. Piti kallistella ja pumpata vaikka kuinka kauan ja siltikin korina kuului aina muutaman päivän pesun jälkeen.
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-