Aquaristikshop.com-tilaus kestää

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Karpalokarhu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 17
Liittynyt: 20:04, 10.10.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo, Tapiola

Viesti Kirjoittaja Karpalokarhu »

Aeuk kirjoitti:Tuli muuten tuo yllä mainitsemani tilaus eilen. Se oli se hyvä uutinen.

Huono uutinen onkin se, että Eheim 2224 vuotaa. Jotain 5-6 tuntia eilen purkasin ja kokosin ja tarkistin ja värkkäsin ja ja ... aina sama lopputulos; tihkuu vettä takanurkasta. Kokeilin myös hieman vähentää massojen määrää, eipä se siitäkään kiinni ollut. Letkuliitännöissä ei ole mitään vikaa, eikä myöskään hanoista valu vettä sinne moottorikammion yläosaan. Ihan kuin tiiviste tms vika olisi, mutta silmämääräisesti katsottuna tiivisteetkin näyttävät hyvältä - ja kai ne nyt hyvältä pitääkin näyttää upouudessa laitteessa? Vaikuttaa epäilyttävästi "maanantaikappaleelta" tuo suodatin, mutta ei voi mitään.

Odottelen tässä, että mitä vastaavat aquaristicshopista sähköpostiini jonka myöhään viime yönä laitoin sinne. Takuuhan tuossa on 2 vuotta ja palautusoikeus 2 viikkoa, että ei sen puoleen hätää. Pitää vaan odotella mitä kommentoivat, kun eipä ole aiemmin tarvinnut mitään palauttaa sinne Saksaan päen. Mutta eiköhän se tästä.

Onko kellään kokemuksia palautuksista? Jos on, niin miten on sujunut?

EDIT: Tjaa-a ... taas purkasin tuota laitetta ja painelin "päätiivistettä" sormilla, kävin läpi (sen joka moottorikammion ja suodatinpöntön välissä) ja näyttäisi että vuoto väheni merkittävästi - ensin näytti jopa, että vuoto lakkasi kokonaan. Pitää vielä tarkistaa ja värkätä tuon tiivisteen kanssa, jos se onkin vain siitä kiinni.

EDIT2: Eipä se paljon auttanut loppujen lopuksi. Tuli käytettyä moottorikammion tiivistettä irti useampaan kertaan, käänneltyä ja "eri päin" kokeiltua, vuotoa on enemmän tai vähemmän. Tietty vois esittää AS:n suuntaan, että lähettäisivät vain tuon tiivisteen, mutta jos se sitten ei olekaan vain siitä kiinni niin ... No, pitää kattoa mitä tekee.
Ostin taannoin Ph-mittarin, joka pimeni parissa päivässä. Mukisematta ja ripeästi vaihtoivat sen uuteen. Omaan piikkiin meni postikulut Saksaan, mutta silti vahvasti positiivinen kuva kyseistä firmasta.

Kari
Akvaario -onni vai oma risti kannettavana?
Aeuk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 18:44, 04.01.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aeuk »

Tjoo, Eheim 2224 lähti tuossa noin tunti sitten matkaamaan takaisin Saksaan päin (postikuluja 27 ekeä). Eipä sille mitään voi, kyllähän viallinen yksilö voisi sattua kotimaasta ostaessakin kohdalle - tietty se palauttaminen on helpompaa (ja halvempaa), mutta ... no, sanotaan vaikka, että tuleepahan tälläinenkin tapaus koettua :P

Rahoja ei voi saada takaisin (kysyin sitäkin vaihtoehtoa ihan mielenkiinnosta), niinpä sitä tulee vaihdettua suodatinta vaan sitten. Se on positiivista, että ei ole pakko ottaa juuri samanlaista suodatinta tilalle (eikä etenkään tarvitse odottaa kunnes kyseinen laite on käynyt huollossa ja sitten sen saman yksilön saa takaisin).
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Mites postikulut, saatko ne pois myös?
Aeuk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 18:44, 04.01.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aeuk »

En tiedä vielä postikuluista; korvaavatko vai eivät, sen näkee mitä vastaavat siihen liittyen sitten sähköpostilla. Jos eivät korvaa, niin ei voi mitään.

Aika harvinaistahan se taitaa olla, että noita Eheimin ulkosuodattimia joutuu viallisena takaisin lähettämään (tai kauppaan viemään). Eli jos menee omaan piikkiin niin sitten menee, ei se maailmaa kaada kuitenkaan. Tiesin / tiedän kyllä ulkomailta tilaamisen riskit ... :|

Tietenkin ulkomaille pakettia lähettäessä olisi se vaihtoehto (postissakin mainitsivat asiasta), että laittaa pakettikorttiin merkinnän postiennakosta - paketille postiennakoksi se hinta mitä postikulut maksoivat. Noin olisi voinut toki tehdä, mutta en viitsinyt ... tuli mieleen, että jos eivät sitten haekaan pakettia siellä päässä, kun se maksaa! :roll: Enkä huomannut tuosta kysyä erikseen sähköpostilla, että onko ok jos laittaa postiennakkona postikulujen verran ...

Yhden asian muuten hoksasin Aquaristikshopin kanssa kommunikoimisesta sähköpostitse - kun sinne ottaa yhteyttä, jos haluaa mahdollisimman pian vastauksia / toimintaa, niin kannattaa laittaa sieltä nettisivujen kautta palautesysteemin kautta menemään. Ensin laitoin viestejä suodatinongelmasta osoitteeseen "info @ aqua..." - sitten "info @ happydisk..." - eikä vastauksia kuulunut. Eilinen perjantai ehti kulua sinne puoli kolmeen saakka iltapäivällä. Tuossa vaiheessa sitten laitoin sieltä nettisivujen kautta palautekaavakkeella saman viestin, niin vastauksia alkoi tipahdella, ensimmäinen tuli jo varttitunnin päästä. Osoite mistä vastaukset tulivat, oli eri kuin nuo yllämainitut.

Valitsin tuon 2224:en tilalle 2028:n.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Kun paketi tulee, kannattaa tarkastaa laskutetut postikulut painoon nähden. Laskuttavat postimaksut ennalta määrätyn painon mukaan, ja lopullinen paino heittää monesti sitten muutaman kilonkin.

nimimerkillä: "visalle palautettu euroja takaisin tai voucherin saannut liian korkeista laskutetuista postimaksuista"

Postin lähetysten seuranta kertoo todellisen paketin painon. Sitä vaan vertaamaan laskussa näkyvään postimaksuun yhdessä heidän sivujen shipping kohdan kanssa.

Turha sitä nyt tyhjästä on maksaa :twisted:
Aeuk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 18:44, 04.01.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aeuk »

Tuli muuten eilen tuo 2028 Saksasta, tosin vasta nyt tänään (ok; eilen!) iltamyöhällä ehdin asentaa sen käyttökuntoon. Helpotus oli suuri, kun 2028 alkoi toimimaan kuin unelma eikä vuotanut pisaraakaan. Ollut käytössä tosin vasta noin tunnin, mutta ainakin alku vaikuttaa lupaavalta ;)

Ainoa vaan, mikä tässä vielä selvityksen alla - on tuo laskujupakka. Tänään tuli postitse luottokunnasta visalasku sisältäen täyden summan Aquaristicshopin ekalle paketille jossa oli siis se viallinen 2224 + muuta kamaa. Tsekkasin sitten nettipankitse, että näkyykö vielä toista laskua (tämä 2028), ajatellen että jos siellä on sitten hyvitetty se ~108 euroa, mitä se 2224 maksoikaan. Uusi lasku näkyy olevan tulossa kyllä, mutta yllättäen täysi summa sekin, ilman mitään hyvitystä. Niinpä Ashoppiin lähti sähköpostitse kyselyä aiheesta.
Aeuk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 18:44, 04.01.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aeuk »

Laskuongelmakin selvisi oikein hyvin lopulta. Syy viiveeseen oli vain siinä, että Aquaristikshop joutui (ja joutuu aina) odottamaan että viallinen 2224 kävi Eheimillä takuukorjauksessa ja palasi heille takaisin - sen jälkeen palauttivat hyvityksenä 2224:en hinnan (2028:in tulossa oleva visalasku pieneni 2224:en hinnan verran). Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Tyytyväinen asiakas tässä: Tilauksesta on aikaa vajaa kaksi viikkoa, ja tavarat ovat jo perillä!

Toivottavasti nyt ovat ihan toimivia myös...
Aeuk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 18:44, 04.01.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aeuk »

ParratonMonni kirjoitti:Mites postikulut, saatko ne pois myös?
Sanottakoon vielä, että postikulut meni myös mulla omaan piikkiin tuon viallisen 2224:en tapauksessa. Vaikutelma aquaristikshopista on kuitenkin edelleen positiivinen - postikulujen maksaminen on pientä verrattuna vaikka siihen, että ei saisi hyvityksiä takaisin, tai esim. pitäisi odottaa että juuri se viallinen tuote käy huollossa, palaa takaisin firmaan ja sitten sama yksilö takaisin ostajalle pitkällä viiveellä vieläpä.

Kuten ennenkin tullut sanottua, aquaristicshopin suhteen kritisoin pääasiassa (usein) hidasta kommunikaatiota ja sitä, ettei sieltä voida ilmoittaa jos tuote X puuttuu tilauksesta. Tuotteen puuttumiseen / tilauksen etenemiseen tosin auttaa sentää, jos laittaa tilauksen oheen lisätietoja -osioon maininnan siitä, että "jos tuotetta se ja se ei ole, haluan tilalle tuotteen se ja se, mutta jos niitäkään ei ole, niin jättäkää pois ja toimittakaa tilaus".
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

No minä laitoin tilaukseen juuri, että nämä XXXX tuotteet ovat tärkeimpiä...

Eli kaikkea en saanut, mitä olin tilannut. Ja ikäväkseni huomasin, että yksi testi ja yksi ruoka oli veloitettu, vaan ei toimitettu. [}:)]

Silti tilaus on tullut vieläkin halvemmaksi, kuin ostaa tavarat täältä. Ja kun noissa liikkeissä ei kovin paljon valinnan varaa ole täälläpäin, sai valita juuri semmoisen vekottimen, kuin halusi.
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

No nyt tulivat nuo puuttuvat lampaatkin. Eli täydellisen tyytyväinen ole ko. kauppaan, tulen varmasti käyttämään jatkossakin!
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Ei täälläkään aivan ongelmattomasti tuo Aquaristikshopin tilaus mennyt :|

Kimppatilauksen hoidin ja vaikeata oli!
A/ Tilausta ei meinannut saada ensin tehtyä lainkaan-toivomuslistalta siirtyivät kyllä hyvin ostoskärryyn mutta kun painoi tilausnappia niin tiedot katosivat kummastakin. *grr*
B/ Olin varmistanut sähköpostilla että tuotteet löytyvät ja ensimmäisessä vahvistuslistassa ne olivatkin kaikki, mutta paketin siirryttyä työn alle sain huomata että tuotteita puuttuikin, hinta ei tosin ollut muuttunut. Lähetin asian tiimoilta sähköpostia pariinkin otteeseen ennen kuin sain vastauksen. Tuotteet jotka puuttuivat ei löydy varastosta eikä niitä näin ollen voida toimittaa jälkitoimituksenakaan, yhtä tuotetta heillä ei kuulemma ole lainkaan edes saatavilla.Hinta ei vieläkään muuttunut.
C/ Soitin paikkaan, kesti hyvän tovin ennen kuin sain jonkun englantia puhuvan langoille, saksa kun ei nykyään enää oikein ole muistissa. Korjasivat hinnat.

Kiitosta firma saa nopeasta toimituksesta [;)] . Tilaus lähti (jos oikein muistan) 20.6, siirtyi postiin 26.6 ja oli suomessa 4.7. Kasvitkin olivat hengissä kun hain paketin 7.7 postista saatuani kaikilta tilaajilta tilisiirrot.

Postissa tosin ilmeni yksi ongelma lisää...
D/ Tavarat oli lähinnä paiskottu laatikkoon [}:)], osa pakkauksista hieman kärsinyt. Tilauksessa oli myös 5litran kanisteri Aqua safe-nestettä josta korkki ei kunnolla kiinni-> noin litra nestettä valunut hukkaan ja muiden tuotteiden pakkaukset hieman kärsineet myös tästä. Onneksi mitään ei ollut mennyt piloille tai rikki.
Postissa tehtiin heti vahinkoilmoitus asiasta. Ja kotiin päästyä laitettiin asiasta tietoa myös Aquaristikshopille menemään tuoreeltaan, katsotaan nyt mitä sieltä tulee vastaukseksi. :|

Kiitokset kaikille tilauksessa mukana olleille hyvin toimineesta yhteistyöstä.

Ja kaikista ongelmista huolimatta suosittelen ko. myymälää.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

crisse_83 kirjoitti:Ja kaikista ongelmista huolimatta suosittelen ko. myymälää.
Noooooo tänään katselin kaupassa aquaballia, josta maksoin tuonne 23€. Sen hinta täällä oli 47€. Pelkästään se jo kattoi komeasti postikulut, saati sitten, kun tuli muutakin kamaa tilattua.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Aquaristikshopilta tuli noin vuorokaudessa vastaus: laittavat meille korvaukseksi 2x500ml Aquasafe-nestettä.
Hyvää toimintaa ottaen huomioon että ainut sinne asti ehtinyt "valitus" on tuo oma sähköpostimme asiasta. Postissa tehty vahinkoilmoitus ei ollut voinut siihen mennessä vielä ehtiä sinne.

Elikkä +:t Aquaristikshopille tästä!!
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
mindy50
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 10:42, 29.06.2001
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mindy50 »

Jatketaan sitten täällä kun ei saanut yleisissä purnata omanaan. :mrgreen: Tilasin 7.8 ja saapui viime viikolla. Hain tänään postista paketin ja siellähän tietty mun tuurilla oli väärä lämmitin, hitto. Ja tietty liian pieni! Ja tarkistin tilauksen ja olin tilannut 150 W:sen. Lähti meili sinne, mutta tuskin tuota saa vaihdettua, eiköhän mene myyntiin. No eihän tuo niin kalils ollutkaan, mutta silti ketuttaa. Viimeeksi tuli kyllä oikein kaikki lähetyksessä olleet.
rsy
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1022
Liittynyt: 06:58, 25.08.2003
Akvaarioseurat: OAS ry.
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja rsy »

crisse_83 kirjoitti: B/ Olin varmistanut sähköpostilla että tuotteet löytyvät ja ensimmäisessä vahvistuslistassa ne olivatkin kaikki, mutta paketin siirryttyä työn alle sain huomata että tuotteita puuttuikin, hinta ei tosin ollut muuttunut. Lähetin asian tiimoilta sähköpostia pariinkin otteeseen ennen kuin sain vastauksen. Tuotteet jotka puuttuivat ei löydy varastosta eikä niitä näin ollen voida toimittaa jälkitoimituksenakaan, yhtä tuotetta heillä ei kuulemma ole lainkaan edes saatavilla.Hinta ei vieläkään muuttunut.
En ole viime aikoina AS:ia käyttänyt, mutta onko tilauksenseuranta jotenkin kehittynyt: "vahvistuslista" (=email-tilausvahvistus?), "paketin siirryttyä työn alle sain huomata..." ?

Oletko muuten tsekannut ovatko poistaneet www-sivuilta tuotteen jota "ei kuulemma ole lainkaan edes saatavilla"?
-=Rami=-
_________________________________________________
MonsterFishKeepers
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Jaahas, nyt tuli tilattua toinen satsi. Tilauksen toimitus kesti noin kuukauden, mutta taas puuttui yksi tuote. Laitoin siitä sähköpostia, eiköhän sekin tule taas perässä...
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

rsy kirjoitti:
crisse_83 kirjoitti: B/ Olin varmistanut sähköpostilla että tuotteet löytyvät ja ensimmäisessä vahvistuslistassa ne olivatkin kaikki, mutta paketin siirryttyä työn alle sain huomata että tuotteita puuttuikin, hinta ei tosin ollut muuttunut. Lähetin asian tiimoilta sähköpostia pariinkin otteeseen ennen kuin sain vastauksen. Tuotteet jotka puuttuivat ei löydy varastosta eikä niitä näin ollen voida toimittaa jälkitoimituksenakaan, yhtä tuotetta heillä ei kuulemma ole lainkaan edes saatavilla.Hinta ei vieläkään muuttunut.
En ole viime aikoina AS:ia käyttänyt, mutta onko tilauksenseuranta jotenkin kehittynyt: "vahvistuslista" (=email-tilausvahvistus?), "paketin siirryttyä työn alle sain huomata..." ?

Oletko muuten tsekannut ovatko poistaneet www-sivuilta tuotteen jota "ei kuulemma ole lainkaan edes saatavilla"?
Elikkä tuo "vahvistuslista" = lähetin ensin firmaan mailin jossa lueteltuna tuotteet ja pyysin vahvistamaan että kaikkia kaipaamiani tuotteita löytyy, vastauksen mukaan kaikkia oli varastossa joten laitoin tilauksen menemään. Tulostin listan tavaroista jotka olin sinne naputellut kaiken varalta. Kun sitten seuranta tiedote näytti että työn alla ja lähetetty tuli mailiin listana ("vahvistuslista" nro.2) että nämä tuotteet olemme lähettäneet teille puuttuikin jo tuotteita. Tästä alkoi sähköposti ja puhelinlinjat kuumeta saksan maan suuntaan.
*huokaus*
Ja niin eivät muuten ole poistaneet sitä valikoimistaan puuttuvaa tuotetta. Vaikka ns. pikkujuttu onkin niin nuo olisivat olleet paljon parempi ratkaisu tuon altaan sisustuksen kannalta kuin nykyinen putkilo...138039 Jäger air - stone .
Jännityksellä odotan että mitä tuleman pitää tuon uuden tilauksen kanssa joka lähti tänään päivällä ko. firmaan.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Minulle kävi jo toisen kerran, että tilauslistassa oleva, ja luottokortilta laskutettu tuote puuttui lähetyksestä. Viime kerralla sain tuotteet viikon sisällä huomautuksestani, mutta nyt olen jo lähettänyt kaksi huomautusta, eikä mitään ole kuulunut. Tämmöinen kyllä syö firman luotettavuutta, jos lähetyksestä jää joku arvokkaampi tuote pois, jokua kuitenkin laskutetaan, alkaa tilaukselle tulla hintaa!!! [}:)]
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
jafar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 97
Liittynyt: 22:38, 06.11.2004
Akvaarioseurat: SMAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jafar »

Minulla on ParrattomanMonnin kanssa samanlainen tilanne. Paketti tuli kolmisen viikko sitten. Paketista puuttui 150 euron arvosta tavaraa, jotka kuitenkin on laskutettu luottokortilta. Olen lähettänyt aiheesta neljä mailia (toistaiseksi ystävällisiä) kahteen eri osoitteeseen joihin ei ole vastattu. Maanantaina ajattelin soittaa ja kysyä mikä maksaa. Jos ei mitään järkevää vastausta tule niin täytyy ruveta kyselemään luottokunnalta kuinka rahat saa takaisin. Tämä on kyllä viimeinen kerta kun kyseisestä puljusta tilaan.
nosegoblin
Member
Member
Viestit: 488
Liittynyt: 13:10, 12.12.2003
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja nosegoblin »

Minulle tapahtui niinkin mystinen juttu että aquaristikshopista vastattiin sähköpostiini ja ihan vielä vuorokauden sisällä. Pyysivät kohteliaasti lähettämään vielä uudestaankin postia jos on jotain lisää kysyttävää. :mrgreen:

En tiedä vaikuttiko asiaan sitten se että kaivoin netistä särmät kirjoitusohjeet saksalaiselle "bisnes-sähköpostille" ja kirjoitin parhaimman saksantaitoni ja babelfishin mukaan mitä kohteliaimman ja asiallisimmat ohjeet tilaukseni kohtalosta mahdollisten ei saatavilla olevien tuotteiden kohdalta. Sen verran oli kuitenkin heikko luotto omaan saksan kielitaitoon että piti varmuudeksi pistää sama loru englanniksi, koska se sitten sujuu taas kuin vettä vaan.

Nyt sitten vaan sormet ristissä odottelemaan että mitäköhän sieltä mahdollisesti puuttuu kun tilaus jumitti alussa tulleen vahvistuksen jälkeen viikon verran "in work" tilassa jonka jälkeen heille lähetin heille sen postin. :|
Zessu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 592
Liittynyt: 20:47, 01.06.2005
Paikkakunta: Maksjoki (Lohja)

Viesti Kirjoittaja Zessu »

Mullakin vain positiivinen kokemus: Tilaus lähti netistä päivänä tämä ja seuraavana päivänä tuli meiliä, että tilaus vastaanotettu ja kyselkää jos kysyttävää. Paketti tuli vajaassa kolmessa viikossa ehjänä ja täydellisenä postiin :)
rsy
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1022
Liittynyt: 06:58, 25.08.2003
Akvaarioseurat: OAS ry.
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja rsy »

9 vrk:ta tilauksesta ja paketti lähtenyt liikenteeseen... aika legendaarista.
11 artikkelia tilauksessa... oliskohan eka kerta, kun kaikki tulee mitä tilattu... enpä usko.
Jännittää kuin Jouluna 1975. :roll:
-=Rami=-
_________________________________________________
MonsterFishKeepers
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Lähetin juuri kolmannen sähköpostin tuon puuttuvan tavaran perään, nyt tuli välittömästi vastaus:
many thanks for your message.
We have send this article on Tuesday to you. You will receive it in the next
days.


Kappas vaan... No hyvä kumminkin.
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Lähetin tilauksen 21.9, tavarat tällä hetkellä Hampurissa.
Lähettivät oma-aloitteisesti postin jolla kertoivat kahden tuotteen olevan varastosta loppu ja että haluammeko korvata ne jollain muulla, vai saako laittaa tilauksen jo postiin.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”