Kotiloiden kutu-kuvia? Olisiko kenelläkään laittaa näkyviin?
Valvoja: Moderaattorit
Kotiloiden kutu-kuvia? Olisiko kenelläkään laittaa näkyviin?
Kiinnostaisi etenkin touhu- ja kierteissarvikotiloiden kudut. Myös sanalliset kuvailut käyvät.
tota korjaan
Kierteissarvikotilon pitäisi synnttää eläviä poikasia.Korjatkaa jos asia ei ole niin.
140l, 40l ja 20l tulossa
-
jossuliini
- Member

- Sukupuoli: Nainen
Ja touhukotilon aikaansaannos on käsittääkseni semmoinen pikkuinen, kirkas limaklöntti jossa näkyy lukuisia vaaleanruskeita pisteitä. Niitä klönttejä voi olla useitakin vierekkäin ja ilmeisesti ovat aina(?) pintakasvien lehtien alapinnoilla. Meillä yksi ainokainen kotilo sai monen monituista limaklönttiä itsekseen aikaiseksi
niin
Täältä löytyy pari touhukotilon kutu kuvaa www.freewebs.com/touhukotilot 
140l, 40l ja 20l tulossa
minä
Kiva että on todistajia.Itse en ole nähnyt mutta kierteiset ovat kyllä lisääntyneet.
140l, 40l ja 20l tulossa
lisää...
Lisää tietoa on sinnekkin tulossa mutta onhan mulla tämä hiukan tunnetumpi sivu muttei täällä eli www.freewebs.com/vikeninkotilot
140l, 40l ja 20l tulossa
kiitos!
Kiitos mutta touhukotilo sivuilla on tietoa kotiloista mutta ehkä huonompi ulko asu ja oikeastaan nuo vikeninkotilosivut on mun pääsivu. 
140l, 40l ja 20l tulossa
-
ParratonMonni
- Advanced Member

Ja niuhotusta taas
, mutta...
Kutu on se tapahtuma, jossa munat hedelmöitetään.
Kotilot munivat ja laskevat munaryppäitä. Elleivät sitten synnytä eläviä poikasia.
Eli kuvia kudusta=kuvia tapahtumasta, jossa munat hedelmöitetään.
Edit: Ja yllättäen tuli mieleeni, että yleisestihän puhutaan sammakon kudusta, kun tarkoitetaan niitä munaläjiä... Niuhotankohan ihan turhaan?
Tästäpä pitääkin ottaa selvä
!
Kutu on se tapahtuma, jossa munat hedelmöitetään.
Kotilot munivat ja laskevat munaryppäitä. Elleivät sitten synnytä eläviä poikasia.
Eli kuvia kudusta=kuvia tapahtumasta, jossa munat hedelmöitetään.
Edit: Ja yllättäen tuli mieleeni, että yleisestihän puhutaan sammakon kudusta, kun tarkoitetaan niitä munaläjiä... Niuhotankohan ihan turhaan?
Tästäpä pitääkin ottaa selvä
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.