Kalojen ruokinta vihanneksilla
Valvoja: Moderaattorit
Kalojen ruokinta vihanneksilla
Voi olla että on moneenkertaan koluttu aihe, mutta mulle on edelleenkin epäselvää mitä vihanneksia voi kaloille syottää ja vaatiiko se jotain toimenpiteitä kuten keittämistä?!
Kaloina on partamonni (joka ilmeisemmin ainakin pitää kesäkurpitsasta) Leväbarbeja, piikkisilmiä, seeprakaloja, kuparitetroja, rihmakala.
Auttakaa minua epätoivoista....
Kaloina on partamonni (joka ilmeisemmin ainakin pitää kesäkurpitsasta) Leväbarbeja, piikkisilmiä, seeprakaloja, kuparitetroja, rihmakala.
Auttakaa minua epätoivoista....
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Oon antanut partikselle kurkkuviipaleita ja salaattia. Väliaikaisesti majoittuneet pienet leväbarbit eivät ole ainakaan vielä niihin koskeneet... Kurkun olen kuorinut - onkohan se edes välttämätöntä? Toisaalta näihin vihanneksiin käytetään kaikenlaisia myrkkyjä, niin varmaan parempi pelata varman päälle. Partis tykkää syödä kurkusta ensin keskustan ja jos uutta kurkkua ei ala ilmestyä päivään tai pariin, se alkaa vähitellen järsimään reunoja. En oo vielä saanu aikaiseksi vihannesten keittämistä, vaikka olishan se järkevää, jotta ne pysyisivät paremmin pohjassa. Käsittääkseni ne voisi solmia langalla (?) myös kiviin tai kantoihin.
Kokeneemmat kertokoon.
Kokeneemmat kertokoon.

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Kotoa ruokaa kaloille? (ja reseptejä)
Räkmix, apua kokkailuun kiitos
Partiksille salaattia?
Jos tuosta vaikka aluksi?![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Räkmix, apua kokkailuun kiitos
Partiksille salaattia?
Jos tuosta vaikka aluksi?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Senior Member
- Viesti:
Meillä syödään kurkkua, kesäkurpitsaa, herneitä ja kukkakaalia. Herneet sulatettuja pakasteherneitä, jotka litsaan sormien välissä niin että vain sisukset putoaa akvaan. Kuori kun ei näemmä kaloille maistu. Muut rehut kiehautan kattilassa, niin ovat mukavan pehmeää mussutettavaa ja uppoavat pohjalle. Ei tarvitse alkaa lusikoilla keihästämään kurkunpalaa, ja sitten selitellä vieraille mitä lusikka tekee akvassa. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1000L tyhjillään, 400L aasiaa ja 350L afrikkaa + 9 viljakäärmettä