Altaaseen pitäisi laittaa uudet silikonit. Minkä merkkistä/nimistä akvaarioon sopivaa silikonia on kaupan?
1400L kerrostaloon
Valvoja: Moderaattorit
1400L kerrostaloon
Eli suunnitteilla olisi 1400 litranen allas, mutta epäilyttää että kestääkö kerrostalon lattia?
Onko kokemuksia? Kun pelkkä allaskin painaa jo useamman sata kiloa...
Altaaseen pitäisi laittaa uudet silikonit. Minkä merkkistä/nimistä akvaarioon sopivaa silikonia on kaupan?
Jos on muovimatto, niin silloinhan kantava rakenne, elikkäs betonilaatta on hyvinkin lähellä sitä muovimattoa, joten kantavuutta luultavasti löytyy. MUTTA kun kyseessä on noin raskas objekti, niin kannattaa kääntyä talonmiehen (paikallinen seppo taalasmaa) tai vastaavan puoleen ja tiedustella rakenteiden kantavuudesta. Kyseessä on kuitenkin henkilöauton massa...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 85&start=0
Riippuuhan tuo paljolti siitäkin, millaiselle pinta-alalle paino luonnollisesti jakautuu. Suoraan sanottuna itse en tuollaista pommia laittaisi, paitsi jos ihan 0-kerroksessa asuu.
Riippuuhan tuo paljolti siitäkin, millaiselle pinta-alalle paino luonnollisesti jakautuu. Suoraan sanottuna itse en tuollaista pommia laittaisi, paitsi jos ihan 0-kerroksessa asuu.
----
><////o>
><////o>
Yhteys isännöitsijään tai vuokranantajaan, heillä on päätösvalta tällaisissa asioissa. Itse en kyllä lupaa noin suurelle altaalle kerrostaloon ehkä antaisi.Pakke kirjoitti:MUTTA kun kyseessä on noin raskas objekti, niin kannattaa kääntyä talonmiehen (paikallinen seppo taalasmaa) tai vastaavan puoleen ja tiedustella rakenteiden kantavuudesta. Kyseessä on kuitenkin henkilöauton massa...