Taisi tulla kalaston suunnitteluun muutos..
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Taisi tulla kalaston suunnitteluun muutos..
Olen seuraillut tässä jo jonkin aikaa taistelukala naarastani ja olen jo aika vahvasti sitä mieltä että se on uros, koska on isompi kun naaran tulisi olla ja evät vain kasvavat kovaa vauhtia ja ovat kauniin väriset. Toin tänään serkkuni luota toisen naaraan, joka on ollut siellä "päivähoidossa" ja on huomattavasti pienempi kuin akvassa oleva "naaras". Olen ostanut ne naaraina ja olivat kyllä silloin saman kokoisia mutta eivät enää. Eli kalaston suunnittelu taisi mennä uusiksi.
Olin suunnitellut avaimia itselleni, mutta kun nyt on taistopariskunta niin taidan jättää avaimet hankkimatta, vai mitä olette mieltä?? Pohjalla on 12 monnista.
Tarkoitus laittaa parvikaloja, jotka olisivat taistoystävällisiä ja sitten partiksia ja noitamonneja sekä ehkä jotain muita rihmakaloja. Pari taistonaarasta taidan myös laittaa jotta uros ei tuota yhtä ajata hengiltä, vai?? Mielipiteitä!!
Olin suunnitellut avaimia itselleni, mutta kun nyt on taistopariskunta niin taidan jättää avaimet hankkimatta, vai mitä olette mieltä?? Pohjalla on 12 monnista.
Tarkoitus laittaa parvikaloja, jotka olisivat taistoystävällisiä ja sitten partiksia ja noitamonneja sekä ehkä jotain muita rihmakaloja. Pari taistonaarasta taidan myös laittaa jotta uros ei tuota yhtä ajata hengiltä, vai?? Mielipiteitä!!
Aina on joku joka valittaa...
Miulla oli aikasemmin taistopoika isohkossa akvassa, jossa avain nyppi sitä ja taisto piti laittaa turvaan, nyt elelee tyttökaverinsa sekä kääpiörihmapariskunnan kanssa sulassa sovussa alle 100litrasessa ja kukaan ei kiusaa ketään. Kasveja on toki runsaasti, että tarpeen vaatiessa joku pääsee turvaan/piiloon.
Keskikokoisessa akvassa on 2 taistoa, pariskunta sekä hunajarihmapariskunta sekä 10 inkkaria. Sama homma täälläkin, paljon piilopaikkoja. Inkkarit tulee ainakin hyvin toimeen taistojen kanssa. Aluksi tässä akvassa oli 2 naarasta koiraan kanssa, mutta toinen n oli pakko siirtää pois, nyt on rauhallisempaa tällä pariskunnalla kun ei ole kolmatta pyörää, eivät vissiin tykänneet tästä yhdestä tyttösestä.
Keskikokoisessa akvassa on 2 taistoa, pariskunta sekä hunajarihmapariskunta sekä 10 inkkaria. Sama homma täälläkin, paljon piilopaikkoja. Inkkarit tulee ainakin hyvin toimeen taistojen kanssa. Aluksi tässä akvassa oli 2 naarasta koiraan kanssa, mutta toinen n oli pakko siirtää pois, nyt on rauhallisempaa tällä pariskunnalla kun ei ole kolmatta pyörää, eivät vissiin tykänneet tästä yhdestä tyttösestä.
-
- Member
Mun on varmaan pakko ostaa taistotyttöjä lisää kun tuo urokseksi selvinnyt naaras ajattaa naarasta takaa eikä anna olla hetkeäkään rauhassa tai no on se rauhassa ku pysyy kasvien joukossa. Eli jos 240 litraan ajattelisi vaikka seuraavaa..
taitelukaloja (1u+2-3n)
rihmakalahaaremi
15 parvikalaa (esim. kiilakylkiä)
12 kuparimonnista
2-3 noitaa
2 partista
Miltä kuulostaa??
taitelukaloja (1u+2-3n)
rihmakalahaaremi
15 parvikalaa (esim. kiilakylkiä)
12 kuparimonnista
2-3 noitaa
2 partista
Miltä kuulostaa??
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Kuulostaa komealta minusta!
Itsellä on taiston kanssa parvi rubiinitetroja ja toinen musta-aavetetroja. Ovat kaikki ihan sulassa sovussa keskenään.
Kiilakyljet ovat myös tosi komeita, ja melkein kaikki lämpimästä vedestä tykkäävät tetrat menevät taistojen kanssa. Ikinä en ole kuullut, että olisi riitaa tullut.
(Barbiparvien kanssa taas asia erikseen.)
Itsellä on taiston kanssa parvi rubiinitetroja ja toinen musta-aavetetroja. Ovat kaikki ihan sulassa sovussa keskenään.
Kiilakyljet ovat myös tosi komeita, ja melkein kaikki lämpimästä vedestä tykkäävät tetrat menevät taistojen kanssa. Ikinä en ole kuullut, että olisi riitaa tullut.

Se mikä ei tapa, traumatisoi.
-
- Member
-
- Advanced Member
-
- Member
Täytyy tarkistaa vielä, mutta aika varma olen että se on uros kun sillä on evät aika komeat jo ja kasvavat koko ajan. Ja sit yrittää kosiskella ja pörhennellä naaraalle eli esittelee itseään evät pörröllään. Tosi komea poika on jo nyt!
Ja se on paljon isompi kuin tuo naaras.
Eli mitäs muita kaloja suunnitelisin??
^Laitoin jo aikaisemmin hieman suunnitelmia.

Eli mitäs muita kaloja suunnitelisin??
^Laitoin jo aikaisemmin hieman suunnitelmia.
-
- Member