![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minzku, mulle kelpaa kaikki muut kasvit paitsi karvalehti jota itselläkin on. Minulta saa tällä hetkellä vain limaskaa, pistiaa ja jaavansammalta paljon!
Tuoko minni niitä punapäitä mulle tapaamiseen. Mitä maksaa?
Valvoja: Moderaattorit
Miltä punisukko on nyt näyttänyt?höntti kirjoitti: Mutta ilmeisesti pyydystyksessä tai matkan aikana toiselle ukolle on tullut haava ihan pyrstön tyveen. On hieman vaisu se kala, ei jaksa riehua yhtä paljon kuin muut. Toivottavasti paranee.
Hunisukko kuoli. Se ei edes näyytänyt hirveän pahalta enkä ajtellut tehdä sille mitään, vain vedenvaihdot ja muuten hyvä vesi. Mutta yksi yö se kuitenkin oli kuollut.Minni kirjoitti:Miltä punisukko on nyt näyttänyt?höntti kirjoitti: Mutta ilmeisesti pyydystyksessä tai matkan aikana toiselle ukolle on tullut haava ihan pyrstön tyveen. On hieman vaisu se kala, ei jaksa riehua yhtä paljon kuin muut. Toivottavasti paranee.
Joo, tuollainen 20 litran faunaboxi on ihan ok, samoin ilmapumpulla toimiva suodatin. Voit kasvatella kuoriutuneille poikasille likoeläimiä ja kohta sitten artemiaa. Niillä kasvaa parhaiten. Kaupassa on myynnissä myös JBL:n nestemäistä poikasruokaa, se on kans ihan hyvä ihan pikkuisille poikasille. Veden vaihtoa sitten päivittäin ja tosi varovastiminzku kirjoitti:Minulla kutivat sitten kuparit. Antakaapas nyt aloittelijalle vinkkejä miten nuita voisi yrittää kasvattaa. Nyt on vasta pelastettu purkkiin vähän kutua. Olisiko ideaa hankkia sellainen "faunaboksi" ja ilmapumppuun laitettava "patruuna", ja koettaa kokeilla "viljellä" poikasia siinä. Nyt ideoita ja vinkkejä äkkiä...
En muista tarkkoja hintoja, mutta fauna on jotain 20e, suodatin noin 10-15e ja ruoka oli jotain 5-7e muistaakseni. Mulla olis tuo kaikki, mutta ei ole Kajaanissa käyntiä kuin vasta ensi keskiviikkona. Saisit muuten lainaan.minzku kirjoitti:Juu täytynee käydä ostamassa, kunhan kerkeän.
Mitäs hintaluokkaa nämä boksit ja se ilmapumpulla toimiva suodatin on ?
Minni: Paljonko tuo nestemäinen poikasruoka maksaa ja miten iso se purkki on? etkös sä ostanut sitä kerran?