laitan sitten kuvaa kun on uus tausta, toivottavasti itsetehty

nyt vielä hölmönä kysyn että miten leivinpaperin saa värjättyä niin että rypistäessa väri ei murene pois? kokeilin ensin pienenpään palaan ja rypistäessä liitu värisi pois..

Valvoja: Moderaattorit
Hihhii, nuoremmat sisarukset saavat kärsiä kun isosisko/-veli alkaa itse rakentelemaan akvaarioonsa tarvikkeita...SP kirjoitti:ne on jotkut mun pikkusiskon liidut..
Ai, mulla tropicalissa oli punertava pakkaus, freshwaterissa tais olla vihreä- keltainen jos en väärin muista. Mun mielestä tuosta tropicalista tulee lähinnä punertavaa valoa.Inia kirjoitti:Loisteputken voisit myös vaihtaa, sopiva vaihtoväli on vuosi. Harkitse myös toista loisteputkea, tosin tuolla yhdelläkin pärjäät tuon kokoisessa altaassa hyvin. Kannattaa ostaa Arcadian original tropical -putki
(vihreä-keltainen pakkaus), siinä on paras värisävy ja se korostaa kauniisti kasvien vihreää. Omat kasvini ovat kasvaneet sen valossa erittäin hyvin.
Tämä putkien sopiva vaihtoväli ei käsittääkseni ole aivan yksiselitteinen juttu ja aiheesta on ainakin kaksi "koulukuntaa". Täällä AW:ssä on käyty aiheesta joskus pitkiäkin keskusteluja, vaan en muista yhtään ulkoa. Haulla noita luulisi löytyvän.Inia kirjoitti:Loisteputken voisit myös vaihtaa, sopiva vaihtoväli on vuosi.
Ei minulla ole kuin yksi sauma taustapahvissa 161 cm pitkässä ja 60 cm korkeassa altaassa. Sauma ei ole edes keskellä, joten arviolta 100x60 cm pahvia ainakin on olemassa normaalissa kirjakaupassa. Eivätkös ne Tiimarin pahvinpalaset ole tarkoitettukin lähinnä postikorttien askarteluun...Cory kirjoitti:Isoin musta kartonkipala, jonka Tiimarista olen löytänyt on jotain 50 x 60 - tai jotain tota luokkaa, sillä riitti omaan puolimetriä korkeaan korkeuden puolesta mutta pituuteen piti laittaa noin A4:n lyhyen sivun verran jatkoa (80cm allas).
Kiitos vinkistä; en ehtinyt viime kerralla kirjakauppoihin asti, kun tuo riitti. Mutta jos alan askartelemaan siihen jotain uutta, niin olisihan tuosta saumasta kiva päästä eroon.maisu kirjoitti:[...] arviolta 100x60 cm pahvia ainakin on olemassa normaalissa kirjakaupassa. Eivätkös ne Tiimarin pahvinpalaset ole tarkoitettukin lähinnä postikorttien askarteluun...