Lukihärö

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Tänne sopii varmaan saman otsikon alle myös ajatushäröt.

Yksi puhuu, että ötökän pistosta tuli noin euron kokoinen paukama. Mietin vaan siinä että ennen vahaa se olisi sitten ollut suurin piirtein kuuden ja puolen markan kokoinen patti. :roll:
Taju
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Taju »

mardu kirjoitti:Onpa tuolla yhen tien varressa liike jonka valomainoksessa lukee hiomopalvelu, no arvaahan sen missä muodossa tuo aivoihin välittyy. Vaikka tiiän mitä siinä kyltissä lukee niin se on homopalvelu kuitenkin.
Porissa PikaPAINOpiste... Ja siitä huolimatta, että tietää tasan sen oikean kirjoitusasun, ni tiedätte kyllä mitä siitä lukee... [:I]

Lisäksi: Rastibaari=rasistibaari, Asunto-osakeyhtiö viiriäisen koto= Asunto-osakeyhtiö viiriäisen kosto, Polkupyörämerkki Vector Haro=Varo Hector(!) ja kuparimonninen perunvihreä=kuparimonninen pierunvihreä.

Että näin.

Muoksmuoks: Niistä puhehäiriöistä vielä... Selitin siipalle pokkanaamalla, että kello on niin paljon, että pistän yöpuvun päälle ja painelen sängyn alle nukkumaan. Siippa siihen vedet silmissä naurettuaan, että "Kyllä sä voit sänkyynkin tulla..." :mrgreen: (Siis peiton alle olin kyllä menossa.)
Se mikä ei tapa, traumatisoi.
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Taju kirjoitti:Selitin siipalle pokkanaamalla, että [...]
Porkkananaamalla? Ehdin jo ajatella jotain oranssia kasvovoidetta, ennenkuin luin oikein....

Se on tän ketju vika! Oikeeasti. ;)
Betula
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Betula »

Varmasti tämän ketjun vika. Mäkin ihmettelin "porkkananaamaa".
"Kun kirsikkabarbit on petoja niin kuin tiikerit, niin siksi on hyvä että niillä on viidakko." (Oona 6 v)
Ruusu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Cory kirjoitti:
Taju kirjoitti:Selitin siipalle pokkanaamalla, että [...]
Porkkananaamalla? Ehdin jo ajatella jotain oranssia kasvovoidetta, ennenkuin luin oikein....
Ei ei, vaan porkkanamaalla... :mrgreen:
mariana
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja mariana »

ParratonMonni kirjoitti:No kyllä minua vähän ihmetytti otsake "hydrojen lääkitseminen", että kuinka joku noita inhotuksia pitää hoidokkeina, ja oikein haluaa lääkitä...
No joo, olihan tuo otsake vähän väärin muotoiltu, täytyy myöntää :roll:
Lahjoitetaan palstalla oli myös toinen hauska otsake, "Lahjoitetaan Kuopio". :mrgreen:
Ruusu
Member
Member

Tota "Lahjoitetaan Kuopio" -ilmoitusta naureskelin myös! Vaihdetaan-palstalta muita:
Kaloja suodattimeen
Soutulaite akvaarioon
Haukunestopanta akvaarioon
(harmi kun viestit eivät säily siellä niin kauaa, että niitä voisi selata enemmänkin [;)] )
Betula
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Betula »

"Lahjoitetaan Kuopio" sai tosiaan nauramaan ääneen, nyt taas kun luin "Vaihdetaan akvaario suodattimeen" niin aivot löivät hetken loukkua. Kyllähän akvaarioon voi vaihtaa suodattimen mutta suodattimeen akvaarion...
"Kun kirsikkabarbit on petoja niin kuin tiikerit, niin siksi on hyvä että niillä on viidakko." (Oona 6 v)
Ahaa-ukko
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Ahaa-ukko »

Tulipa tässä mieleeni, joku Lempääläläinen kehystämö (tauluja??) on nimeltään Alantyyli, mutta minä sen aina luen vahingossa "alatyyli" :mrgreen:
Plekot kiehtoo.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Kokemuksia hajuvesistä vai oliko se sittenkin Kokemuksia huntuevistä...
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Kuvia Matrixin aiheuttamasta samennuksesta. Jännää; lukihärö aiheuttaa yhden virheen, mutta korjaa toisen.
L M
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja L M »

Mustamolli kirjoitti:No entäs sitten Hiomapojat Oy ja sitten siitä kääntyykin Homopojat Oy.. :roll:
Minäpä luin, että Himopojat Oy :mrgreen:
I like them fresh!
MKL
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja MKL »

Myydään 160 vuoden ikäinen akvaario.

Siis tuossahan oli se litran merkki (ja vähän muutakin) välissä, mutta jotenkin jäin pohtimaan silikonien kuntoa noinkin vanhassa altaassa.. 8O
Life's way too short to stay on topic.
mariana
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja mariana »

Tuolla tupakointi äänestyksessä joku kirjoitti :
"Minun mielestäni ihmisen käytös riippuu vain ja ainoastaan kotioloista! "
Ensin luin että "riippuu vain ja ainoastaan kotiloista"
:mrgreen:
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Betula kirjoitti:"Lahjoitetaan Kuopio"
Oliko tuo minun tekosiani :roll: :mrgreen: ???

Noh, nyt katselin plekosivuja, ja piti lukea aika monta kertaa tuo partamonnin tiet. nimi, kun en millään voinut uskoa, että se olisi 'anticristus', kuten sen luin...
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
Knirppu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Knirppu »

Mulla oli ed. työpaikan pomo lukihäiriöinen, ja se kyl ihan avoimesti kysy, et miten mikäki kirjoitetaan. Esim. "kuinka monta ärrää, yytä tai eetä tulee sanaan merry?" (lähetti ulkomaalaisille asiakkaille joulukortteja) :D Se oli kyllä hauskaa seurattavaa, ainakin joka kerta tiesi, et itse pomo oli kirjoittanut meille jonkun viestin...

Minäki huomasin tuon "lahjoitetaan Kuopio". Se oli hauska! Ja kyllähän noita tulee lukihäröjä monasti, pahin oli eräässä jäähallissa kyltti: Tupakoiminen, nu..iminen ja alkoholin käyttö kielletty! (nuuskaaminen) :mrgreen:
tepy
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja tepy »

ParratonMonni kirjoitti:Noh, nyt katselin plekosivuja, ja piti lukea aika monta kertaa tuo partamonnin tiet. nimi, kun en millään voinut uskoa, että se olisi 'anticristus', kuten sen luin...
Aiheutti hysteerisen naurukohtauksen :mrgreen:
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

No eikös se parraton jyrmän näköinen olio näytäkin jo ihan antikristukselta :D

Nimemerkeistä Antiheteron lisäkis Niili tuottaa jatkuvasti ongelmia.

Kirjoitusvirheistä hauskin oli pitkään Stockan leivänsyöjäravut, joista kaverin kanssa vitsailtiin, että Herkusta pitää varmaan käydä kyselemässä juuri oikeaa leipää rapusille. Pientä hilpeyttä aiheutti aikoinaan myymälän puolella. Nyttemmin korjattu sekin.

Yksi asia joka häiritsee aina metrossa matkustaessa on "Bren-döö". Mahtaako kukaan puhua ruotsia äidinkielenään niin, että ymmärtää eron "Brän-dö":llä ja "Bränd-ö":llä. Mielestäni kuulutuksessa sanotaan selvästi Brän-döö ja ihmiset puhuu Brän-dööstä enemmin kuin Bränd-ö:stä. Mutta mikä se semmoinen Brän-dö oikein on? Brän kuolla kupsahtaa joka kerta?
tepy
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja tepy »

Seuraavahan ei varsinaisesti ole lukihärö, mutta päänvaivaa silti aiheuttava. Eräällä nimeltämainitsemattomalla myyntipalstalla on jo pitemmän aikaa ollut myytävänä "Kissan raapima puu" 8O. Vähän aikaa piti ensin kelata, että mistä on kyse (kun on vähän hitaanlaiset hoksottimet). Sitten tajusin, että kyse on siis sellaisesta "telineestä", jota kissat voivat raapia. Mikä sitten onkaan sen virallinen nimitys. Mutta ei siis puusta, jota kissat ovat raapineet. Itse en ainakaan sellaista haluaisi pihalle [;)].
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

oisko raapimapuu ennemminkin kuin raapima puu :mrgreen:

Tuli suihkussa käydessäni vedestä mieleen toinenkin luki- tai ennemminkin ajatushärö. Kaverilla on akvaariossa digimittari, joka siis normaalisti mittaa veden lämmön ja mittari näyttää myös kosteusprosentin. Fiksuna sitten totesin, että onpas kätevää, kun näkee akvaarioveden lämmön ja akvaarion kosteusprosentinkin samalla :mrgreen: No, siinä sitten kaveri jokseenkin katsoi mua hiukan kieroon ja totesi tyliin "Varmaan näyttääkin..." Monessako akvaariossa kosteusprosentti on lähelle 50% :roll:

Ja edelleen nimimerkeistä, Parratonmonni on joka kerta partamonni.
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

VilleJ kirjoitti:No eikös se parraton jyrmän näköinen olio näytäkin jo ihan antikristukselta :D
Nojoo, tämä kävi kieltämättä mielessä, että onkohan ulkonäön mukaan nimetty antichristukseski... Siksi kai se olikin niin vaikeaa lukea oikein!
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Lueskelin keskustelua tieteellisten nimien tai suomen kielisten nimien tai sanojen käytöstä AW:ssa. Palasin takaisin lukemattomiin viesteihin ja soimasin kirjoittajaa että ei vois laittaa sitä suomen kielistä nimeä, kun en minä ainakaan tiedä lonkalta mikä on Folion liimaus.
Ruusu
Member
Member

Tämä "Kehitä kotiloansa" vääntyy jotenkin "Kehittää kotiloansa" eli joku kehittää omaa kotiloaan. Millaiseksihan niitä kotiloita voisi kehittää [;)]
MKL
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja MKL »

Joku tuolla kasvipuolella karvalehti/miekkakasviongelmaan vastaili ja kyseli nestemäisen lannoitteen käytöstä. Hetken kävi aivot tyhjäkäyntiä nestetäsmälannoituksen toimivuutta pohtiessani... :roll:
Life's way too short to stay on topic.
Angelfish
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Angelfish »

Ilmeisesti mullakin on jokin härö kun olen tuon otsikon lukenut koko ajan lukihäiriö :D
Joka päivä oppii jotain uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”