Akvaariosopissa kala-ale
Valvoja: Moderaattorit
Akvaariosopissa kala-ale
Just tuli telkusta Akvaariosopin mainos: viikonloppuna huipputarjous kaikista akvaariokaloista, ota 3 maksa 2
Enpä ole minä ainakaan moisesta ennen kuullut. Pitäsköhän ihan piruuttaan käydä katsomassa...

"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
- Muumit
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Akvaariosopissa kala-ale
Toivottavasti tuo nyt sentään on sellainen tarjous, että ei tarvitse samaa lajia ottaa niitä kolmea. Voishan tuolla käydä katsomassa...fisuli kirjoitti:Just tuli telkusta Akvaariosopin mainos: viikonloppuna huipputarjous kaikista akvaariokaloista, ota 3 maksa 2Enpä ole minä ainakaan moisesta ennen kuullut. Pitäsköhän ihan piruuttaan käydä katsomassa...
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Re: Akvaariosopissa kala-ale
Taitaa olla ihan perus tyylillä, eli osta kolme mitä tahansa kalaa, niin saat edullisimman kaupanpäälle..Kaizu kirjoitti:Toivottavasti tuo nyt sentään on sellainen tarjous, että ei tarvitse samaa lajia ottaa niitä kolmea. Voishan tuolla käydä katsomassa...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kävinpäs vilaisemaan tilanteen, lähinnä seeprakotiloita katselin, mutta olivat niin puolikuolleita että jätin sitten sinne... muuten ei mitään ihmeitä, paitsi (Paljetien) liikkeessä kun on se karppi"allas" siinä oven vieressä, niin siellä uiskenteli jotain vihreitä ahvenentapaisia kaloja 2kpl, eikä myyjäkään tiennyt mitä ovat, vaikka koitin kysellä. Olivat kyllä aika veikeän näköisiä, mitä niitä nyt siitä mustasta piha-altaasta näki ylhäältäpäin.
"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
- Muumit
- Muumit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS ry.
- Sukupuoli: Mies
Karppilätäkössä oli 3kpl Sinihuulimalawiahvenia (Labidochromis caeruleus)... ennemminkin siis keltaisia kuin vihreitä.fisuli kirjoitti:(Paljetien) liikkeessä kun on se karppi"allas" siinä oven vieressä, niin siellä uiskenteli jotain vihreitä ahvenentapaisia kaloja 2kpl, eikä myyjäkään tiennyt mitä ovat.
-
- Starting Member