Pistääkö lehtikala suihinsa myös nuolimonnit?
Valvoja: Moderaattorit
Pistääkö lehtikala suihinsa myös nuolimonnit?
Niin altaassani (325-l.) on siis nuolimonneja, joista osa on jotain pienempää lajia. Ovat mielestäni vain hitusen isompia kuin neontetrat. Olen miettinyt altaani kalastoa ja harkinnassa ovat lehtikalat, mutta joutuisinko sitten neontetrojen lisäksi luopumaan myös pienemmistä nuolimonneista? Toinen vaihtoehto on, että hankin neontetroja ja nuolimonneja isommat parvet ja unohdan lehtikalat (toistaiseksi)
...

Meillä lehtikalat eivät ole syöneet nuolimonneja.
Ovat asuneet samassa altaassa jo toista vuotta.
Itse hankin samaan aikaa nuoren lehtikala kolmikon, nuolimonnit sekä katinkultamonnit. Ne ovat kasvaneet "samaa tahtia" aikuismittaansa = nuolimonnit kerkeävät kasvaa ja pulskistua kovin ennen kuin lehtikalojen suihin edes mahtuvat.
Ovat asuneet samassa altaassa jo toista vuotta.
Itse hankin samaan aikaa nuoren lehtikala kolmikon, nuolimonnit sekä katinkultamonnit. Ne ovat kasvaneet "samaa tahtia" aikuismittaansa = nuolimonnit kerkeävät kasvaa ja pulskistua kovin ennen kuin lehtikalojen suihin edes mahtuvat.
Kiitoksia vastauksista, vähän arvelinkin ettei nuolimonnit olisi ainakaan ensimmäisenä ruokalistalla, mutta kun noita omiani katselin niin tuli vaan tälläinen mieleen. Osa nuolimonneistani tosiaan on pieniä (vaikka aikuisia jo ovatkin), tosin ovat myös piilottelevampaa lajia, toinen laji on isompi ja on esillä jatkuvasti...