Kuopiolaiset akvaristit huom! Porukalla tilaamaan Saksasta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
rullarapu
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Kuopiolaiset akvaristit huom! Porukalla tilaamaan Saksasta?

Viesti Kirjoittaja rullarapu »

Hei kaikki kuopiolaiset akvaristimme! Käväisi mielessä kun selailin saksalaisia akvaariosivuja, jottako saisin porukkaa kasaan että tilattaisi sieltä jotain mukavaa :) postimaksutkin kun jakaisi, niin niitäkään ei juuri nimeksi tulisi.

Esimerkkinä kun katsoin Aquaristikshop.comin kuljetusmaksuja, 3kg paketti tulee Suomeen 9,90€, 6kg 12,90€ ja suunnilleen siitä edespäin aina 3kg/3€ välein. Liekö sitten kotimaassa lisää postimaksuja tiedossa vai tuleekohan samalla hinnalla perille asti?

Vilkuilin esim ruoat ovat tyyliin puolet halvempia kuin esim täällä Kuopiossa, ja jos jollain on tarvetta poikasliuokselle niin ei ollut kuin kolmisen euroa. (itse kävin ostamassa peräti Joensuusta asti ja litku maksoi yli 7€!)

Ja joitain kivoja, erikoisempia kasveja olisi hienoa ostaa. Jos kiinnostuit asiasta niin ilmoita minulle ja käy tutkimassa, mitä haluaisit tilata..
Ex-kiekkoilija...
tinkerbell
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja tinkerbell »

Sitä samaa olen ajatellut. Varmaankin kuopiolaiset ovat hiljaa hissukseen itsekseen tilanneet tarvitsemansa,kun ei tällä foorumilla älämölöä ole pidetty. Tulen mukaan kimppaan,ota yhteyttä jos olet jotain tilaamassa, kaipa sitä jotain turhaakin turhempaa keksisi ostaa 8O

Toimituskulut sisältävät kulut postiin asti. Onhan niitä tietysti muitakin nettikauppoja,eri kaupoilla eri tuotteet halvempia jne eli vertailu on aika vaikeaa!
rullarapu
Member
Member

Hoi kuopiolaiset!

Vielä ehtisi tänä iltana tilauskimppaan mukaan, yön tiimoilla jätän Aquaristikshoppiin tilauksen ;) kolme tilaajaa on nyt porukassa mukana, vieläkö löytyy halukkaita?

Tässä koneella päivystän yksityisviestejä ja sähköpostia, laittakaa toiveita puoleen yöhön mennessä. Maksamisesta puheenollen, jokainen maksaa minulle oman osansa kun paketti on tuloillaan (ettei tarvitse vähävaraisen omistaan sitä varten luopua) ja käy sitten hakemassa omansa pois.
Ex-kiekkoilija...
Mlatvala
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Mlatvala »

Kuulostaa FANDAASTISELTA :)
rullarapu
Member
Member

Tilaus on tehty ja eikun jännäämään milloin paketti saapuu. Tiedottelen paketin matkanteosta aina silloin kun muistan seurailla... :roll: :mrgreen:
Ex-kiekkoilija...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”