Partis leikkii lämpömittarilla

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
haiska
Junior Member
Junior Member

Partis leikkii lämpömittarilla

Viesti Kirjoittaja haiska »

Ihan pakko oli tästä oikein avaus tehdä kun on niin huvittavaa.

Tänään ostin akvaarioon lämpömittarin joka akvan sisäpuolella ja yläreunastaan imukupilla etulasissa kiinni.

Partis on nyt liki tunnin verran "hakannut" pyrstöllään mittaria - pitää mukavaa naksetta kun mittari liikahtaa ja kolahtaa lasia vasten...

Pitääköhän tämä nyt tulkita, että kaveri ei tykkää mittarista vai löysikö vain uuden lelun? Huvittavan näköstä kyllä on :mrgreen:
Minun ei tarvitse tietää ehdotonta totuutta.
Kukaan ei tiedä.
Kunhan tiedän sen verran että tulen toimeen...
nallu80
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja nallu80 »

Paha tunkeilija on tullut sen reviirille :mrgreen: Sille täytyy antaa kyytiä.
"Sä pärjäät, sä pärjäät aina"
rithiam
Member
Member

Viesti Kirjoittaja rithiam »

Meillä samanlainen lämpömittari saa kyytiä pulskalta sulkaripisimonnilta, jonka lempinurkassa mittari sattuu olemaan. Se oleilee siellä usein nurkan suuntaisesti pää alas- tai ylöspäin, ja mittari on aina vinksin vonksin. :roll:
Teho
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Teho »

Jos se partis häätää imusuista lajitoveriaan? :mrgreen:

Minun lämpömittarini maistuu erityisen hyvin sateenkaarikirjoille ja haarniskamonneille, sitä pitää maistaa aina kun kohdalle sattuu. Välillä mittari seilaakin pitkin poikin akvaa virtauksen mukana.
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
hannu
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja hannu »

Minulla on mittari ilman imukuppia altaassa. Silloin kun minulla oli vielä partamonneja olivat ne säännöllisesti mittarin kimpussa. Valojen sammuttua alkoi aina kahden minuutin päästä kuulumaan altaasta tap,tap, tap.... mittarin kopsuessa kansilasiin. Tuo kesti aina muutaman minuutin ja loppui sitten. Kaippa partis kävi aina jynssäämässä mittarin puhtaaksi, levästä sitä en ainakaan joutunut koskaan itse puhdistamaan :-)

Hannu
Kodama
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Kodama »

En olekaan ainoa, jonka kala naksuttelee!
Meikäläisen rihmakala naksuttelee koko ajan mittaria lasiin, erityisesti silloin kun pidän kaloja paastolla. Vanhassa kodissamme saatoin herätä siihen kun madame napsutteli jälleen (akva oli huoneessani). Kaikenlaista ne kalat osaavat :D
Elämä on rankkaa.
Pöhkis
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Pöhkis »

Heh, minun partikseni on halkaisut yhden päällylasinkin lämpömittarilla.=)
Tämä leikkii sellaisella seilaavalla versiolla, ottaa siitä kiinni levänsyöntimielessä, ja tokihan mittari sitten vajoaa pohjaan, kun partis siinä roikkuu. Kun mittari pääsee pohjaan, partis päästää irti ja mittarihan tietysti singahtaa melko vauhtia takaisin ylös...*PAM* osuu päällislasiin. Kohta partis menee uudelleen roikkumaan ja sama homma alusta. Yöllä aikalailla rasittavan kuuloista touhua. Monet kerrat olen noussut sängystä poistamaan mittarin altaasta.
Vedetto
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Vedetto »

Oli kyllä hauskoja luettavia. Minun jo edesmennyt Albiinomonniseni
oli erityisen kiinnostunut akvaarion sähkölaitteista.Siitä se saikin nimekseen Sähkö. Se tutki päivät pitkät suodatinta ja lämpömittaria.
Voi että kun oli kiinnostavia kapistuksia!
Nykyään muutama pläty on erityisen kiinnostunut mittarista...
JA vanhimmat rouvat (Ikää piakkoin 2 ja puoli vuotta)
pitävät suodattimen päällä loikoilusta..
Terveisin: Vedetto
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”