Akvaarioseura Raumalle?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Ei ole autoa niin tuskin tulee lähdettyä sinne kotiloiden perässä. Et kulje täälläpäin joskus?crisse_83 kirjoitti:Harjavaltaan jos maltat ajaa niin löytyypi postitorvea, touhua sekä muutamaa tunnistamatonta, kierteisten lisäksi.
Olisikohan jollain lähempänä? Erityisesti touhukotilo ja muunnoslimakotilo on sellaisia, että niitä ei millään löydä kauppojen altaista. Koitin viimeviikolla ostaa niitä postitse mutta olivat ilmeisesti paleltuneet ja kaikki kuolleita.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
- Advanced Member
Mulla lähti kardinaalikalanpoikaset eilen uimaan, eli niitä oli sitten kuitenkin sinne kutualtaaseen tullut vaikka toisin luulin. Tässä viljelyraporttia täytellessä tuli mieleen, että olisi se hienoa kun voisi kohta jo raumalaisen seuran nimiin niitä pisteitä kerätä
Tosin minulle on hieman epäselvää että missä vaiheessa vuotta peli puhalletaan poikki sen viljelykilpailun suhteen.
Kunhan poikaset kasvavat sen kokoisiksi että niitä uskaltaa siirtää, kudetan punamakkarakaloja (?) ja murisijarihmakaloja.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kunhan poikaset kasvavat sen kokoisiksi että niitä uskaltaa siirtää, kudetan punamakkarakaloja (?) ja murisijarihmakaloja.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Mitenkäs murisijoitten kutu sujuu? Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut hommaamaan murisijoita joskus kunhan saan tilaa niille järjestettyä.
Eipä onnistuut se kotiloiden pyydystyskään ihan helposti. Vaikka vielä varmistelin ettei kalat mahdu pyydykseen, oli lopputulos aamulla tämä:

Oli pakko pitää tuo raukka tuolla sen aikaa että sain kuvan otettua
Eipä onnistuut se kotiloiden pyydystyskään ihan helposti. Vaikka vielä varmistelin ettei kalat mahdu pyydykseen, oli lopputulos aamulla tämä:

Oli pakko pitää tuo raukka tuolla sen aikaa että sain kuvan otettua

-
- Advanced Member
Voin ilmoitella sulle sitten kun poikasia on, jos kalat ei mene kaupaksi tutuille niin loput menee sitten liikkeeseen/ huutokauppaan.
Nykyiset murisijani ovat oman kasvatuksen tuloksia, saatan ehkä hankkia vielä yhden kappaleen "uutta verta" lisäksi ensi viikolla. Siihen asti kasvatan vielä niiden vatsoja lihaisalla ruoalla.
Nykyiset murisijani ovat oman kasvatuksen tuloksia, saatan ehkä hankkia vielä yhden kappaleen "uutta verta" lisäksi ensi viikolla. Siihen asti kasvatan vielä niiden vatsoja lihaisalla ruoalla.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
-
- Advanced Member
Ai täällä on näinkin vanha keskustelu vielä
Mulla on muuten hohtomiljoonkalan Poecilia wingei poikasia kasvamassa iso liuta, että jos jotain Raumalaisia kiinnostaa niin vanhimmat niistä on myyntikokoisia pikkuhiljaa.

P.A.L.L.O.K.A.L.A
-
- Junior Member
Re: Akvaarioseura Raumalle?
Onpahan jo aikas vanha keskustelu, mutta mutta.. Vieläkö sitä innostusta löytyy?
- Kun itte tekee niin saa mitä haluaa -
Meikäläinen on jo muuttanut muille maille vierahille, joten omalta osaltani en pysty enää asiaan vaikuttamaan. Taitaa pallokalakin viimisten tietojen mukaan vaikuttaa turussa. Mutta hei raumalaiset, pistäkää ihmeessä se seura pystyyn ja näyttäkää porilaisille:)
-
- Advanced Member
Niin siis mä olen kans muuttanut pois Raumalta, että toivottavasti sieltä vielä löytyy uusia innokkaita harrastajia.
Ja mä siis asun nykyisin Vantaalla, Teemulle tiedoks et muutin Turusta 2kk jälkeen Tammisareen, sieltä Poriin ja nyt Vantaalle. 5 muuttoa 1,5 vuodessa
Niin se elämä heittelee, mut nyt uskaltaa taas pikkuhiljaa hankkia akvaarioitakin nurkkiin kun ei ole tarkoitus muuttaa enää pitkään aikaan
Joten siilikala-riutta on suunnitteilla 
Ja mä siis asun nykyisin Vantaalla, Teemulle tiedoks et muutin Turusta 2kk jälkeen Tammisareen, sieltä Poriin ja nyt Vantaalle. 5 muuttoa 1,5 vuodessa

P.A.L.L.O.K.A.L.A
-
- Junior Member
No haloo Raumalaiset.. Tai vaikka U:kilaiset,Laitilalaiset, lähikuntien/kaupunkien asukkaat nyt kuitenkin.
Vieläks UAK eli uudenkaupungin akvaariokerho on hengissä? Aikoinaan olin sitä itsekkin perustamassa.
-
- Junior Member
Tuollaisesta en ole kuullutkaan,pitääpä ottaa selvää.
--------------------------
En kyllä löytänyt mitään tietoa tuosta u:gilaisesta akvakerhosta. Koskahan tällainen on ollut toiminnassa?
--------------------------
En kyllä löytänyt mitään tietoa tuosta u:gilaisesta akvakerhosta. Koskahan tällainen on ollut toiminnassa?
-
- Advanced Member
http://yhdistysrekisteri.prh.fi:9057/ha ... b_haku=Hae" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla koodilla saa selville niistä akvaariokerhoista ym jotka on purkautunut. Tosi uudenkaupungin akvaariokerhoa ei löydy listalta.
Onko sitä edes ilmoitettu tuonne?? Eikä sitä löydy täältäkään: http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla koodilla saa selville niistä akvaariokerhoista ym jotka on purkautunut. Tosi uudenkaupungin akvaariokerhoa ei löydy listalta.
Onko sitä edes ilmoitettu tuonne?? Eikä sitä löydy täältäkään: http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ollaan hyvin lähellä -90 luvun alkua kun se toimi jonkun aikaa. Itse jäin kuvioista pois paikkakunnan vaihdon takia. Itseasiassa en ole siitä mitään kuullutkaan sen jälkeen. Ja jos muistan oikein, yhdistystä ei koskaan rekisteröity vaan se toimi "vapaalta pohjalta".
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Hiiop...
Import-raumalainen (lähikylistä) ilmoittautuu!
Ja, olen huomannut saman noista kaupoistakin (Taikatassu vs. Hilsu). Hilsu on keskustelevampi, palvelualttiimpi, ja rehellisempi oman tietämyksensä rajoista. Janne tuntuu olevan enempi "kyllä-mä-sen-tiedän-usko-pois" tyyppinen yrittäjä. Ja hintoja kannattaa aina vertailla, vaikka ei noista ostaisikaan.
Import-raumalainen (lähikylistä) ilmoittautuu!
Ja, olen huomannut saman noista kaupoistakin (Taikatassu vs. Hilsu). Hilsu on keskustelevampi, palvelualttiimpi, ja rehellisempi oman tietämyksensä rajoista. Janne tuntuu olevan enempi "kyllä-mä-sen-tiedän-usko-pois" tyyppinen yrittäjä. Ja hintoja kannattaa aina vertailla, vaikka ei noista ostaisikaan.