Meillä on nyt uus akvaario, joka on siis 240 litranen. Meillä oli ennen 60 litranen. Uuden mukana tuli 10 kiilakylkeä, 4 piikkisilmää ja yks partamonni. Meidän vanhasta siirrettiin joukkoon 8 kardinaalitetraa ja 2 albiinomonnia.
Mitäs muuta tonne vois ottaa? Ainakin hankin lisää albiinomonneja (4kpl) ja isomman parven kardinaaleja (eihän ne rääpäleet tuolta mihkään näy

Lehtikaloja olisin halunnu (pariskunnan), mut korkeus onki vaan 45cm (miinus hiekat, eli n 40). Eli ne joudun nyt unohtaa!
Mut oon miettiny kääpiörihmakaloja, ne on söpöjä ja nättejä?! Oliko se nyt et yks uros ja sit 2-3 naarasta? Eli haaremi?
Elukkaliikkeestä en apua kysy, koska tuntuu et ne ei siellä mitään tiedä. Mulla on nimittäin ollu tuossa 60 litrasessa lehtikala.

Mut se lehtikala selvis kyllä hengissä. Vein sen sitten toiseen eläinkauppaan joka otti sen ilomielin vastaan ja sijoitti uuteen kotiin! Ja mä sain tilalle noita kardinaaleja, jotka selvis huomattavasti paremmin tuolla.
Sit olis vielä yks kyssä. Kun ostin sellasen liimattavan lämpömittarin tohon akvaarioon. Mihin kohtaan se pitää liimata (ei osannu myyjä vastata tähän kysymykseen
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kiitos avustanne!