Aquaristikshop.com-tilaus kestää
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, Ciklidistit
Vaihteeksi olisi tyytyväinen asiakas. Tilasin kesällä kyseisestä kaupasta JBL:n UV-sterilaattorin muun krääsän ohessa. Kokeilin sitä kun tavarat aikanaan tulivat. Ihmettelin että mistä tietää että lamppu on päällä kun harmaa möykky ei näyttänyt elomerkkeja?
Koska varsinaista tarvetta keksinnölle ei sillä hetkellä ollut laitoin sen kaappiin odottelemaan huonompia hetkiä. Sellainen sitten tuli pari kolme kuukautta myöhemmin ja lamppua tarvittiin. Viritin Fluval 1:sen kierrättämään vettä ja töpselit seinään. Vieläkään ei minkäänlaista kajaistusta näkynyt pöntöstä. Töpselit irti ja aukaisin polttimopesän huomatakseni että polttimon hehkulanka oli poikki. Luultavasti ollut jo saapuessaan.
Laitoin sitten postia AS:ään tapauksesta ja mainitsin että olen tekemässä pian uutta tilausta heille. Seuraavana päivänä tuli maili takaisin ja lupasivat korvata uuden putken, mutta valittelivat että en ollut heti lähettänyt heille postia rikkinäisestä tuotteesta.
Laitoin sitten Wishlistani sinne postilla ja kyselin yhteensä noin 15 tuotteen varastotilannetta. Jälleen oli vastaus postilaatikossa seuraavana päivänä. 4 tuotetta oli loppu, kaikki saman valmistajan ruokia sekä yksi kasvi. Tein tilauksen josta poistin kyseiset tuotteeta ja lisäsin mukaan aikaisemman mailin missä oli luvattu uusi UV-poltin ja tilasin myös yhden polttimon varalle.
Neljä päivää myöhemmin oli tilaus nytkähtänyt liikkeelle ja 8 päivää tilauksesta hain sen postista. Avattuani paketin siellä oli vain yksi UV polttimo ja sekin oli laskutettu normaalisti. Taas oli mailin aika ja mainitsin liitteineen heidän luvanneen moisen minulle aiemmin. Vastausta ei tällä kertaa kuulunut viikkoon ja laitoin saman postin uudelleen heille. Nyt vastaus tuli parissa tunnissa ja he kertoivat laittaneensa puuttuvan polttimon postiin jo edellisenä maanantaina. Tänään hain se luvatun polttimon postista, eikä ei tuo ylimääräinen postikäynti harmittanut ollenkaan kun Posti sijaitsee 150m kotoani. Kivana lisänä mukaan oli pakattu korjatut kuvat Datz All L-nummern lehteen tarra-arkilla. Jipi jipi. Takuu siis tällä kertaa ainakin toimi lähes moitteetta ja yhtä lukuunottamatta maileihini on vastattu kiitettävän nopeasti.
Koska varsinaista tarvetta keksinnölle ei sillä hetkellä ollut laitoin sen kaappiin odottelemaan huonompia hetkiä. Sellainen sitten tuli pari kolme kuukautta myöhemmin ja lamppua tarvittiin. Viritin Fluval 1:sen kierrättämään vettä ja töpselit seinään. Vieläkään ei minkäänlaista kajaistusta näkynyt pöntöstä. Töpselit irti ja aukaisin polttimopesän huomatakseni että polttimon hehkulanka oli poikki. Luultavasti ollut jo saapuessaan.
Laitoin sitten postia AS:ään tapauksesta ja mainitsin että olen tekemässä pian uutta tilausta heille. Seuraavana päivänä tuli maili takaisin ja lupasivat korvata uuden putken, mutta valittelivat että en ollut heti lähettänyt heille postia rikkinäisestä tuotteesta.
Laitoin sitten Wishlistani sinne postilla ja kyselin yhteensä noin 15 tuotteen varastotilannetta. Jälleen oli vastaus postilaatikossa seuraavana päivänä. 4 tuotetta oli loppu, kaikki saman valmistajan ruokia sekä yksi kasvi. Tein tilauksen josta poistin kyseiset tuotteeta ja lisäsin mukaan aikaisemman mailin missä oli luvattu uusi UV-poltin ja tilasin myös yhden polttimon varalle.
Neljä päivää myöhemmin oli tilaus nytkähtänyt liikkeelle ja 8 päivää tilauksesta hain sen postista. Avattuani paketin siellä oli vain yksi UV polttimo ja sekin oli laskutettu normaalisti. Taas oli mailin aika ja mainitsin liitteineen heidän luvanneen moisen minulle aiemmin. Vastausta ei tällä kertaa kuulunut viikkoon ja laitoin saman postin uudelleen heille. Nyt vastaus tuli parissa tunnissa ja he kertoivat laittaneensa puuttuvan polttimon postiin jo edellisenä maanantaina. Tänään hain se luvatun polttimon postista, eikä ei tuo ylimääräinen postikäynti harmittanut ollenkaan kun Posti sijaitsee 150m kotoani. Kivana lisänä mukaan oli pakattu korjatut kuvat Datz All L-nummern lehteen tarra-arkilla. Jipi jipi. Takuu siis tällä kertaa ainakin toimi lähes moitteetta ja yhtä lukuunottamatta maileihini on vastattu kiitettävän nopeasti.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Tällä kertaa täällä taas on vähän vähemmän tyytyväinen tilaaja. Kolme ja puoli viikkoa on tilauksen tekemisestä. Kaksi mailia laitoin, joihin toiseen tuli vastaus eilen. Tilasin pari valaisinta. Tuossa mailissä kysyivät, että minkälainen polttimo siihen valaisimeen laitetaan, vaikka se oli jo tilauksessa selvästi mainittu. Ja mainitsivat vielä mailissaan, että kysyivät sitä jo kolme viikkoa sitten. Laitoin aika kitkerään sävyyn maininnan, että tilauksessa näkyy se jo (laitoin kyllä uudelleenkin sen) ja mitään mailia en ole tilausvahvistuksen jälkeen saanut. Sen jälkeen tuli maili, että pitäisikö heidän lähettää tilaamani tuotteet kahdessa erässä, koska tätä valaisinta ei ole tällä hetkellä saatavilla! Eli vetkuttelua vain siksi, etteivät haluaisi lähettää kahdessa erässä tilattuja tuotteita (tilauksella oli siis paljon muutakin kuin vain nuo valaisimet). En ole tyytyväinen tällä kertaa. Edellinen tilaus meni ihan mukavasti ja kaikki tilatut tavarat tulivat kerralla.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Täällä puolestaan jälleen kerran positiivista kokemusta. Minulla ei ole huonoja kokemuksia ollutkaan, ellei niiksi lasketa sitä, että (vähemmän tärkeitä) tuotteita on puuttunut paketeista niiden saapuessa minulle.
Tein tilauksen Aquaristikshoppiin myöhään iltapäivällä 9.12.2005. Tilaus sisälsi: Eheim 2252, laajennuskitti 2252:een, 2 kpl 2252:en suodatinpatruunapakettia, JBL:n kasvitonget, JBL plecotablettipurkki ja Tetra plecotablettipurkki. Tilaus tuli eilen 20.12.2005 ja sattuipa vielä niin, ettei mitään puuttunut paketista. (olen joka kerta kokeillut erilaisia kasvipihti/tonget -systeemejä tilata, ja ainakin kolmella kerralla ovat puuttuneet paketista jonkun muun tuotteen ohella).
Lopputulos: Olen tyytyväinen
Tein tilauksen Aquaristikshoppiin myöhään iltapäivällä 9.12.2005. Tilaus sisälsi: Eheim 2252, laajennuskitti 2252:een, 2 kpl 2252:en suodatinpatruunapakettia, JBL:n kasvitonget, JBL plecotablettipurkki ja Tetra plecotablettipurkki. Tilaus tuli eilen 20.12.2005 ja sattuipa vielä niin, ettei mitään puuttunut paketista. (olen joka kerta kokeillut erilaisia kasvipihti/tonget -systeemejä tilata, ja ainakin kolmella kerralla ovat puuttuneet paketista jonkun muun tuotteen ohella).
Lopputulos: Olen tyytyväinen

Tyytyväinen tilaaja myös täällä
Tilauksen tein 6.12 ja paketti oli perillä 19.12. Hämmästyttävän, kummastuttavan nopeaa toimintaa
Paketti kaiken kukkaraksi sisälsi kaiken mitä tilasin. Ja Aquaristikshopista siis kyse.
Liekö tähän nopeuteen syynä syyskuussa kestänyt tilaus, lähettelin sähköpostia sinnepäin silloin useaankin otteeseen.

Tilauksen tein 6.12 ja paketti oli perillä 19.12. Hämmästyttävän, kummastuttavan nopeaa toimintaa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Liekö tähän nopeuteen syynä syyskuussa kestänyt tilaus, lähettelin sähköpostia sinnepäin silloin useaankin otteeseen.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Hyvällä tuurilla kaksi viikkoa tilauksesta menee paketilla. Mikäli se paketti siis nimenomaan jo lähti kyseisenä päivänä ei siinä pitäisi viikkoa kauempaa mennä, että paketti on omassa postissa.Mun paketti lähti saksasta 13,1,2006. Osaatteko arvioida milloinkohan se tulisi tänne Lappeenrantaa?
Tuukkis kirjoitti:
Äläs nyt ole turhaan noin negatiivinen. Kauppaahan käydään tässä tapauksessa maailman täsmällisimmän kansan kanssa joka ymmärtää hyvän musiikin päälle, pelaa viihdyttävää jalkapalloa ja puhuu vielä kaiken muun lisäksi kauniin kuuloista kieltä.2007?

-
- Starting Member
- Viesti:
Piiitkä tilaus...
Tilasin 18.12.2005 mm.suodattimen yms. yli 380e:lla. Tilaus on vielä käsittelyssä ja sähköpostiin ei tule vastauksia. Tilausta kyllä muutettiin pikkuisen tässä välillä. Trustedshops.com:ssä näyttää olevan tilaukselle luvattu toimituspäivä 17.1.2006. Odottavan aika on pitkä... ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Itselläni on tässä vaiheessa vain hyvää sanottavaa aquaristikshopista, kerran ovat postittaneet saman tilauksen minulle kaksi kertaa (harmi etten just sillä kerralla tilannut ulkosuodattimia), pari kertaa on tullut iso purkki ruokaa tilatun pienen sijasta, kerran sain kaksi nitriittitestiä tilatun nitraattitestin asemasta (sain myös nitraattitestin kun valitin) ja tänään tulleessa paketissa oli näköjään kaksi Eheimin pumppua yhden hinnalla
Siis, sieltä tulee aika usein ihan mitä sattuu ja toimituksissa kestää joskus, mutta itse olen saanut useimmiten asiat selvitettyä. Takuuasioissakin olen ollut yhteydessä kerran, ja ihan hyvin meni.

Siis, sieltä tulee aika usein ihan mitä sattuu ja toimituksissa kestää joskus, mutta itse olen saanut useimmiten asiat selvitettyä. Takuuasioissakin olen ollut yhteydessä kerran, ja ihan hyvin meni.
:
Hei tässä tietoa minun tilauksen kulusta...
Tilasin Aquaristikshopista 10.01.2006 Eheimin 2028:n, 2252:n ja Jäger
lämmitimen yms. tilauksen arvo on yli 300 €.
Tilaus on edelleen 23.01.2006 "In work" tilassa, eli toimitus tuntuu tökkivän aika pahasti !
Mikäli haluaa tavarat järkevällä aikataululla, kannatta näköjään miettiä mistä tilaa !
Tilasin Aquaristikshopista 10.01.2006 Eheimin 2028:n, 2252:n ja Jäger
Tilaus on edelleen 23.01.2006 "In work" tilassa, eli toimitus tuntuu tökkivän aika pahasti !
Mikäli haluaa tavarat järkevällä aikataululla, kannatta näköjään miettiä mistä tilaa !
-
- Starting Member
- Viesti:
:
Hei tässä tietoa minun tilauksen kulusta...
"Tilasin Aquaristikshopista 10.01.2006 Eheimin 2028:n, 2252:n ja Jäger
Tilaus on edelleen 23.01.2006 "In work" tilassa, eli toimitus tuntuu tökkivän aika pahasti ! "
Lähetin 24.01.2006 FAXIN jossa tiedustelin tilauksen toimitusta !
Sain tänään 24.01.2006 sähköpostin, jossa ilmoittivat paketin lähteneen.
Eli jos eivät vastaa sähköpostiin niin faxi taitaa toimia ??
"Tilasin Aquaristikshopista 10.01.2006 Eheimin 2028:n, 2252:n ja Jäger
Tilaus on edelleen 23.01.2006 "In work" tilassa, eli toimitus tuntuu tökkivän aika pahasti ! "
Lähetin 24.01.2006 FAXIN jossa tiedustelin tilauksen toimitusta !
Sain tänään 24.01.2006 sähköpostin, jossa ilmoittivat paketin lähteneen.
Eli jos eivät vastaa sähköpostiin niin faxi taitaa toimia ??
Laitapa Aquaristikshopin tilausnumero postin lähetysseurantaan...mariana kirjoitti:No ei kai se sen pidemmälle näytäkään? Ei ainakaan mulla ole koskaan näyttänyt paketin kulkua suomessa...
http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/
-
- Senior Member
No ei ole ainakaan tuolla ikinä mitään näyttänyt.Kolli kirjoitti:Laitapa Aquaristikshopin tilausnumero postin lähetysseurantaan...mariana kirjoitti:No ei kai se sen pidemmälle näytäkään? Ei ainakaan mulla ole koskaan näyttänyt paketin kulkua suomessa...
http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/

Ei se paketti tietenkään suomen postilla näy, kun ei se sen käsiteltävänä vielä ole. Paketin saapuessa Suomeen koodi näyttää tiedot suomen postin lähetystenseurannassa normaalisti.mariana kirjoitti:No ei ole ainakaan tuolla ikinä mitään näyttänyt.Kolli kirjoitti:Laitapa Aquaristikshopin tilausnumero postin lähetysseurantaan...mariana kirjoitti:No ei kai se sen pidemmälle näytäkään? Ei ainakaan mulla ole koskaan näyttänyt paketin kulkua suomessa...
http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/Täytyy kokeilla sitten kun paketti joskus saksasta lähtee....
-
- Senior Member
Niin siis tarkoitinkin että paketin jo ollessa suomessa ei suomen postin lähetysseuranta siltikään ole paketin kulkua näyttänyt millään tilausnumerolla tms.akirpap kirjoitti:Ei se paketti tietenkään suomen postilla näy, kun ei se sen käsiteltävänä vielä ole. Paketin saapuessa Suomeen koodi näyttää tiedot suomen postin lähetystenseurannassa normaalisti.mariana kirjoitti:No ei ole ainakaan tuolla ikinä mitään näyttänyt.Kolli kirjoitti:Laitapa Aquaristikshopin tilausnumero postin lähetysseurantaan...mariana kirjoitti:No ei kai se sen pidemmälle näytäkään? Ei ainakaan mulla ole koskaan näyttänyt paketin kulkua suomessa...
http://www.posti.fi/lahetystenseuranta/Täytyy kokeilla sitten kun paketti joskus saksasta lähtee....
Esim. kun aikaisemmilla tilauskerroilla olen kokeillut tilausnumeroita ym. laittaa tuohon lähetysseurantaan kun saapumis ilmoitus lähipostiin on jo minulle tullut, ei se ole mulla näyttänyt mitään paketin tietoja.

-
- Starting Member
Tilasin alun perin joulukuussa tavaraa, päätin sitten muuttaa tilaustani radikaalisti ja laitoin puljuun mailia jossa pyysin perumaan tilaukseni. He vastasivat mailiin tunnin kuluttua!
Tein uuden tilauksen 05.01 jossa tilasin 19 artikkelia. Viime viikolla lähetin heille kaksi mailia, joissa kysyin missä tilaukseni viipyy, ja joihin en saanut vastausta. Eilen oli sitten paketti lähtenyt matkaan. Saa nähdä tulevatko kaikki tuotteet.

Tein uuden tilauksen 05.01 jossa tilasin 19 artikkelia. Viime viikolla lähetin heille kaksi mailia, joissa kysyin missä tilaukseni viipyy, ja joihin en saanut vastausta. Eilen oli sitten paketti lähtenyt matkaan. Saa nähdä tulevatko kaikki tuotteet.

Tilausnumero ja seurantakoodi ovat kaksi eri asiaa, seurantakoodi (DHL:n sivuille ja myöhemmin Suomen Postiin käyvä) oli tilausnumeron oikealla puolella, ilmestyi samalla kuin status muuttui delivered:ksi. Näin ainakin minun tilaukseni kohdalla.mariana kirjoitti: Niin siis tarkoitinkin että paketin jo ollessa suomessa ei suomen postin lähetysseuranta siltikään ole paketin kulkua näyttänyt millään tilausnumerolla tms.
Esim. kun aikaisemmilla tilauskerroilla olen kokeillut tilausnumeroita ym. laittaa tuohon lähetysseurantaan kun saapumis ilmoitus lähipostiin on jo minulle tullut, ei se ole mulla näyttänyt mitään paketin tietoja.