Gran Canarian liikkeet

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
queue
Junior Member
Junior Member

Gran Canarian liikkeet

Viesti Kirjoittaja queue »

Olemme lähdössä nyt sunnuntaina viikoksi gran canarialle ja ajattelin kysäistä tietäisikö kukaan missä siellä päin olisi akvaario liikkeitä? Tai onko yleensä ollenkaan. Olisi kiva käydä katsastamassa sen saaren liikkeet!
-Mari-
sammari
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja sammari »

On siellä akvaarioliikkeitä, yhdessä olen käynyt, en nyt vaan millään muista paikan nimeä :( Inglesistä menimme bussilla Las Palmasiin päin, noin puolivälissä tai ennenkin, on paikallisten suosima ostari jossa liike oli ison tavaratalon yhteydessä. Koiranpennut jäi mulla enemmän mieleen sieltä kuin kalat...
Ilmotan paikan nimen jos vaan suinkin muistan. Palmasissa luulisi olevan tietysti myös kalakauppoja.
queue
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja queue »

Taidan itse asiassa tietääkin , mitä tarkoitat. Palmasiin mentäessä ennen lentokenttää on iso paikallisten käyttämä ostoskeskus...
Täytyypä käydä katsomassa.
-Mari-
Niin ja kiitos! :D
Samyel
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Samyel »

Olin keväällä Las Palmasissa pari viikkoa. Kävin parissa akvaarioliikkessä. Akvaarioita oli vähän ja valikoima todella niukka(perus pyrstöjä). Hinnat olivat melkein samaa luokkaa kun meillä täällä Suomessa. Kasveja meinasin tuoda, mutta nekin olivat aikalailla köyhän oloisia ja näköisiä. Joten jätin ostamatta, vaikka oli tarkoitus jotain kasveja raahata Suomeen.

Niih, en muista tarkalleen missä liikkeet sijaitsivat, mutta paikallisten keltaisilta sivuilta ne bongasin. Keskustassa ne kuitenkin oli, kun kävellen ne löysin.

Eli eipä ollut hurraamista niissä liikkeissä missä kävin. Luultavasti huono vedenlaatu syö akvaarioharrastusta saarella.
Minullakin jäi mieleen ne koiranpennut, olivat säälittävän näköisiä niissä häkeissä.. :(

ps. Kannattaa käydä Palmitos Parkissa.. Siellä oli ihan mukavasti akvaarioita ja paljon muutakin nähtävää..
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Minä kävin siellä täällä löytyneissä lemmikkiliikkeissä - aika suppea valikoima kaloja. Kasveja muistaakseni melko vähän. Hinnat eivät erityisen huokeat. Muistaakseni ostin pari edullista kalanruokapurkkia ja jotain nameja koirille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”