Olemme lähdössä nyt sunnuntaina viikoksi gran canarialle ja ajattelin kysäistä tietäisikö kukaan missä siellä päin olisi akvaario liikkeitä? Tai onko yleensä ollenkaan. Olisi kiva käydä katsastamassa sen saaren liikkeet!
-Mari-
Gran Canarian liikkeet
Valvoja: Moderaattorit
On siellä akvaarioliikkeitä, yhdessä olen käynyt, en nyt vaan millään muista paikan nimeä
Inglesistä menimme bussilla Las Palmasiin päin, noin puolivälissä tai ennenkin, on paikallisten suosima ostari jossa liike oli ison tavaratalon yhteydessä. Koiranpennut jäi mulla enemmän mieleen sieltä kuin kalat...
Ilmotan paikan nimen jos vaan suinkin muistan. Palmasissa luulisi olevan tietysti myös kalakauppoja.

Ilmotan paikan nimen jos vaan suinkin muistan. Palmasissa luulisi olevan tietysti myös kalakauppoja.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Olin keväällä Las Palmasissa pari viikkoa. Kävin parissa akvaarioliikkessä. Akvaarioita oli vähän ja valikoima todella niukka(perus pyrstöjä). Hinnat olivat melkein samaa luokkaa kun meillä täällä Suomessa. Kasveja meinasin tuoda, mutta nekin olivat aikalailla köyhän oloisia ja näköisiä. Joten jätin ostamatta, vaikka oli tarkoitus jotain kasveja raahata Suomeen.
Niih, en muista tarkalleen missä liikkeet sijaitsivat, mutta paikallisten keltaisilta sivuilta ne bongasin. Keskustassa ne kuitenkin oli, kun kävellen ne löysin.
Eli eipä ollut hurraamista niissä liikkeissä missä kävin. Luultavasti huono vedenlaatu syö akvaarioharrastusta saarella.
Minullakin jäi mieleen ne koiranpennut, olivat säälittävän näköisiä niissä häkeissä..
ps. Kannattaa käydä Palmitos Parkissa.. Siellä oli ihan mukavasti akvaarioita ja paljon muutakin nähtävää..
Niih, en muista tarkalleen missä liikkeet sijaitsivat, mutta paikallisten keltaisilta sivuilta ne bongasin. Keskustassa ne kuitenkin oli, kun kävellen ne löysin.
Eli eipä ollut hurraamista niissä liikkeissä missä kävin. Luultavasti huono vedenlaatu syö akvaarioharrastusta saarella.
Minullakin jäi mieleen ne koiranpennut, olivat säälittävän näköisiä niissä häkeissä..

ps. Kannattaa käydä Palmitos Parkissa.. Siellä oli ihan mukavasti akvaarioita ja paljon muutakin nähtävää..