Ostatko kalojasi Rovaniemeltä?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Ostatko kalojasi Rovaniemeltä?
Olisin kysellyt, minkälainen pleko valikoima Rovaniemen lemmikkikaupoissa yleensä on ja ovatko hyvä kuntoisia, entä minkä hintaisia?? Olen kyllä muita kaloja ostanut Roista, mutta vain toisesta liikkeestä (arvaatte varmaan kummasta?!?).
Aina on joku joka valittaa...
-
- Kivenpyörittäjä
- Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Ostatko kalojasi Rovaniemeltä?
Yleensä aika olematon.rottinkiwailer kirjoitti:Olisin kysellyt, minkälainen pleko valikoima Rovaniemen lemmikkikaupoissa yleensä on
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
-
- Member
Aika harvoin täältä mitään erikoista löytyy. Viime viikolla akvaariosopissa oli salamanteripleko, hintaa tais olla 74€. Hintalappujen mukaan siellä piti olla snowballkin, mutta ei ainakaan mun silmiin sattunut. Muuten kauppojen valikoima on partamonni tai ne Kaarinan purjeplekot. Mielenkiinnolla odotan, millaiseksi Kaarinan kaupan valikoima muuttuu uuden omistajan myötä.
-
- Member
-
- Member
Suurin osa niistä purjeplekoista näyttäisi olevan isopurjeita, mutta on siellä muitakin plekoja seassa.
Aivan 100 varma en ole, mutta muistelisin Kaarinan maininneen eläkepäivien alkavan helmikuun lopulla.
Isopurjeista vielä sen verran, että voivat kasvaa puoli metrisiksikin. Mun Elvis tosin on vasta noin 35 cm.
Aivan 100 varma en ole, mutta muistelisin Kaarinan maininneen eläkepäivien alkavan helmikuun lopulla.
Isopurjeista vielä sen verran, että voivat kasvaa puoli metrisiksikin. Mun Elvis tosin on vasta noin 35 cm.
-
- Member
Kaarinalta olen minäkin oman isopurjeplekoni ostanut.. (partaimumonnina silloin myytiin 140l, altaaseen
)
Alkoi vain nyt epäilyttämään että onkohan sittenkään isopurje, vai oliskohan pienemmäksi jäävä purjepleko??
Kokoa on vain noin 20cm. ja elelee jo toista vuotta 325l. altaassa.
Kuvan olisin laittanut, mutta ku en osaa
Voisikohan joltain saada tunnistusapua jos laittaisin kuvan vaikka s. postiin
Päivi

Alkoi vain nyt epäilyttämään että onkohan sittenkään isopurje, vai oliskohan pienemmäksi jäävä purjepleko??
Kokoa on vain noin 20cm. ja elelee jo toista vuotta 325l. altaassa.
Kuvan olisin laittanut, mutta ku en osaa

Voisikohan joltain saada tunnistusapua jos laittaisin kuvan vaikka s. postiin

Päivi
-
- Member
En usko, että minulta saisit tunnistusapua, mutta voit laittaa kuvan mulle sähköpostiin, niin voin laittaa sen sitten näkyville vaikka tähän ketjuun, jos vain muistan käydä katsomassa sähköpostiakin välilläPäivi kirjoitti:Voisikohan joltain saada tunnistusapua jos laittaisin kuvan vaikka s. postiin![]()
Päivi
-
- Kivenpyörittäjä
- Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Minusta kyllä aika ilmiselvä isopurjepleko
Mitä lajia tarkalleen tarkoittaa hän pienemmäksi jäävällä "purjeplekolla"?
Nuo isopurjeet ja tummalevät ovat niitä valitettavia tapauksia joita massatuotetaan kaukoidän lammikoissa ja myydään partamonnin korvikkeeksi
Mitä lajia tarkalleen tarkoittaa hän pienemmäksi jäävällä "purjeplekolla"?
Nuo isopurjeet ja tummalevät ovat niitä valitettavia tapauksia joita massatuotetaan kaukoidän lammikoissa ja myydään partamonnin korvikkeeksi

Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
-
- Member
-
- Member