Joo-o. En oo pahimissa painajaisissakaan osannu tämmöstä pelätä. Mutta tänään näin kävi
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
. Mulla oli akvaarion lasi hieman auki, ku olin just tunkenu monneille kurkkua. Kissa tykkää usein makoilla lämpimän lampun päällä, kuten tänäänkin, ja yhtä äkkiä kuin hidastetussa filmissä kissan maha alko pahaa enteilevästi möristä, yleensä siinä vaiheessa on vielä hyvää aikaa juosta hätiin, mutta nyt kun ei oksentanukkaan pelkkää karvapalloa vaan ihan jotain muuta (lue hiiren paloja), tuli hieman kiire eikä sekään riittäny, vaan oksennukset suoraan akvaarioon
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
.
No vaihdoin heti välittömästi melkeen kaiken veden, ja pesin suodattimen, mikä varmaaan ehti vetää jonkun verran sitä yrjöö itteensä. Nyt vesi näyttää suht kirkkaalta, eikä kalat ainakaan vielä oireile.
Onko tää nyt vääjämättä loppu noille kala raukoille, eiks toi oksennus kuitenkin oo aika vahvaa tököttiä, vaikka sen sainkin suurimmaks osasks pois altaasta. Mites tästä eteenpäin, vedenvaihtoo huomenna uudelleen vai?
Tää oli muuten oikeesti varmaan kaikkein ällöttävin juttu mitä oon koskaan ikinä millonkaan nähny....