Ruokinta-automaatti
Valvoja: Moderaattorit
Ruokinta-automaatti
Olen lähdössä yli viikon mittaiselle lomalle keväällä ja mietin toimiiko tuo automaatti millä tavoin.
Toimiiko se edes?
Onko kellään kokemusta?
Toimiiko se edes?
Onko kellään kokemusta?
-
cosmo21
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Meillä on Eheimin ruokinta-automaatti. Ei oo vielä tarvinnu kokeilla, mutta uskon, että toimii hyvin. Automaattiin laitettavan ruuan määrän voi itse päättää ja ruokinta-ajan ajastaa. Meidän automaatti toimii paristoilla, mutta erilaisia malleja on toki saatavissa. Kannattaa ostaessa varmistaa, että automaatti on sopiva omaan akvaasi.
92 litrainen akva ja ihana mies
Kokemusta ei ole kuin Rondomaticista, toimii kuin junan vessa ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Minulla Eheimin automaatti ja kello ei toimi. Tai toimii silloin kun ajastan sen ja ruokinta-ajat. Sisällä ihan uudet paristot ja kun ruokinta on tapahtunut, kello jämähtää niille lukemille
. Voikohan sille tehdä mitään vai heitänkö roskiin?
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
-
-riff-
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Jos on takuu voimassa, niin laite vaihtoon. Tuo vika ilmenee yleensä takuuajan sisällä, ja on maahantuojalle varsin tuttu.mape kirjoitti:Minulla Eheimin automaatti ja kello ei toimi. Tai toimii silloin kun ajastan sen ja ruokinta-ajat. Sisällä ihan uudet paristot ja kun ruokinta on tapahtunut, kello jämähtää niille lukemille. Voikohan sille tehdä mitään vai heitänkö roskiin?
Ostin laitteen käytettynä-riff- kirjoitti:Jos on takuu voimassa, niin laite vaihtoon. Tuo vika ilmenee yleensä takuuajan sisällä, ja on maahantuojalle varsin tuttu.mape kirjoitti:Minulla Eheimin automaatti ja kello ei toimi. Tai toimii silloin kun ajastan sen ja ruokinta-ajat. Sisällä ihan uudet paristot ja kun ruokinta on tapahtunut, kello jämähtää niille lukemille. Voikohan sille tehdä mitään vai heitänkö roskiin?
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
-
kalafriikki
- Junior Member

Ehdottomasti Rondomatic. Mulla on sekä Eheimin automaatti että Rondo ja Rondoon saan niin paljon helpommin justiin haluamansa annostuksen ja voi laittaa sekä tabletteja että hiutaleita/rakeita. Eli jos oot ostamassa, niin osta Rondo. Et kadu.
"If there are no dogs in Heaven, then when I die I want to go where they went."
– Will Rogers
– Will Rogers
-
pleko_88
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
Ostappa NLS:n (New Life Spectrum) 3mm granulaattia.. Kaikki ovat tasan samankokoisia palleroita, uppoavat ja ovat suurta herkkua kaikille kaloille.. Itse ruokin näillä pohjakalojani.Kaiku kirjoitti:Mulla on Eheim pelannut hyvin. Ainoa vika on, että sinne ei saa noita tabletteja laitettua (ja raemaista uppoavaa ruokaa en ole löytänyt).
Pitäisi sopia hyvin Eheimin automaattiinkin tasarakeisuuden ja pyöreän muodon puolesta.
-
Juissi