Televisiosta akvaarioksi

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tyhmä
Starting Member
Starting Member

Televisiosta akvaarioksi

Viesti Kirjoittaja tyhmä »

Olen tässä jo pitemmän aikaa unelmoinnut sellaisesta tv-akvaariosta,jossa on siis akvaario tv:n kuorien sisässä:)
Näin sellaisen akvaario näyttelyssä,ja se oli aika hauska idea:)
Onko kellään kokemusta noista?
Ja mitenköhän helposti sellasen vanhan aikaisen television hajottaa?Kiitoksia taas kaikille jotka vastaapi:)
Mandinka
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mandinka »

http://www.vafishfreek.com/TVhowto.html Tuossapa olis vissiin joku ohjeistus, en kyllä lukenut kovinkaan tarkkaan.
"Mä luin jostain..."
queue
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja queue »

Meillä oli ennen sellainen oikein vanhasta televisiosta tehty akvaario. Teetimme sen "lasimestarilla" Ihan mielettömän makee juttu!
-Mari-
-Ilona-
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja -Ilona- »

Minäkin ihastuin siihen tv-akvaarioideaan näyttelyssä. Nyt se on kuitenkin jäänyt vähän unholaan, kun en ole mistään sopivaa tv:tä löytänyt. Sellaiset tarpeeksi vanhat telkut ovat aika harvassa, ainakin mun käsityksen mukaan.

Jos ootte törmännyt sellaisiin, niin antakaahan vinkkejä mistä niitä saa...
tyhmä
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja tyhmä »

Minä olen ainakin kierrätyskeskuksissa joskus ihan vanhoihin televisioihin törmännyt:)Se vaan kun ei ne televisiot yleensä ole kovinkaan isoja,niin sitten ei voi ottaa paljon kalojakaan.
queue
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja queue »

Erinäiset kierrätyskeskukset ja kaatopaikkojen infopisteet ovat varmaan aika hyviä paikkoja tuon vanhan telkkarin saalistamiseen. Meillä oli sellainen "puu"pintainen ja aika iso telkkari silloin jossain varaston nurkassa ja isäni sai siitä idean akvaarioksi.
-Mari-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”