Kultakalatankin suodatin. (Oululaiset hox!)

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Yucca
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Kultakalatankin suodatin. (Oululaiset hox!)

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Etsin 225 litraseen altaaseen tehokkaampaa sisäsuodatinta tuon Shark 3:n tilalle.

Ulkosuodattimia olen aina vierastunut letkujen ynm. takia ja toivoisin kokemuksia yli 800l/h tehoisista sisäsuodattimista (merkkejä, äänekkyyttä, hintatasoa).

Ja varsinkin jos oululaiset voisivat kertoa mistä sellaisen saa edullisesti olisin hyvin kiitollinen. (Jos liikkeitä ei saa mainostaa laittakaa YV:tä) [;)]

-Jukka
pieni ja isompi akvaario
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja pieni ja isompi akvaario »

Minä päräytin käyntiin juuri tälle iltaa tuliterän AM-TOP Professional 1000 sisäsuodattimeni, suodatusteho 1000 l / h .
Vaikuttaa hiljaiselta, ei ole mielestäni kovempiäänisempi, kuin TetraTec IN 800 ( 800 l / h ) suodatin viereisessä akvaariossani...

Valitettavasti kokemusta ei ole kuin muutaman tunnin käytöstä, mutta hintaan 27.50 euroa aikas hyvältä vaikuttaa.
Lemmikkiexpressistä tilasin ja altaan koko 250 litraa, johon ostin suodattimeksi...
Yucca
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Tuohan voisi olla ihan hyvä tuohon minunkin altaaseen. Paljonko postituskulut olivat?
pieni ja isompi akvaario
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja pieni ja isompi akvaario »

Postikulut tulee painon mukaan, mä tilasin muutakin samalla...
Voit lähettää sinne sähköpostia ja kysyä tarkan summan :)

Se suodatin painaa noin 3 kg enintään ( en hoksannut punnita sitä ) joten ei ne kulut kauheat ole.
Mutta vastailevat kyllä kivasti noihin sähköpostiviesteihin ja puhelinnumerotkin löytyvät sivuilta.

Suosittelen yhä :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”