Nettikaupat - Ulkosuodatin

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Confide
Starting Member
Starting Member

Nettikaupat - Ulkosuodatin

Viesti Kirjoittaja Confide »

Kertokaapa nettikauppojen osoitteita kotimaiset/ulkomaiset jotka myyvät akvaariotarvikkeita. Toki myös vinkki kelpaa että mistä kannattaisi ulkosuodatin hankkia 250litraiseen akvaarioon.
Jostain syystä ainakaan kotimaiset akvaarioliikkeet eivät kerro hintojaan suoraan netissä josta syystä hintavertailu on vaikeaa ja hidasta.
MKM
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja MKM »

Minä tilasin ulkosuodattimen omaan 240l pyttyyn täältä:

http://www.aquaristikshop.com/

Vehje kotiutui noin kahdessa viikossa tilauksesta. Kyseessä siis Tetratec 700, pyörittää tuon 700l/h. Sen apuna väljästi kansoitetussa altaassani on 2 sisäsuodatinta, joiden yhteenlaskettu teho on 1100l/h. Suodatus on erinomaisen riittävä.

Halvemman ulkosuodattimen olisi varmaan voinut löytää. Tuossa tuli mukana kaikki tarpeellinen, massat, letkut ja hanat, kaikki. On ollut todella helppo käyttää ja pitää uskomattoman vähän ääntä. Kyseessä on tosin ensimmäinen ja ainoa ulkosuodatin joka minulla on ollut, joten en osaa vertailla sitä muihin. Tyytyväinen olen kuitenkin ollut.
Pete28
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pete28 »

96l+38l+20l
swordfish
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja swordfish »

Ainoa oma kokemus Saksan nettikaupoista:

http://www.aquaristic.net

Tuolta tilasin "Eheim professionell II 2028" - hinta massoineen ja kotiovelle tuotuna taisi olla aika lähellä kahta sataa. Tuote tuli noin viikossa. Samaan pakettiin olisi saanut vielä lisää tavaraa - sama postimaksu 32 kg:n saakka. :)
marDH
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja marDH »

Noista Pete28 antamista akvaarioon ja lemmikkiexpress saiteilta saa samaan hintaan jopa halvemmalla suodatin paketteja joissa on jo massatkin mukana. :P
Alias; Nätti Jussi aka hayrimar/kuvablogi+steamster/feisbuuk: maan suurimman kruunaamattoman partamonni koiraan sekä kahden akvan omistaja (240l + 988l omavalmiste)
Törökala
Member
Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Törökala »

Minä olen tilannut Saksasta pari ulkosuodatinta ja muuta tästä osoitteesta. http://www.sewatec.de/default.php. Sivut osittain myös Suomeksi joten helpottaa vähän. Kaikki tilaamani tavarat ovat tulleet viikon parin sisällä.
Järjetöntä elää niin järkevästi että kaduttaa.
Mikkor
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Mikkor »

millä periaatteella tuolla sevatecissa maksetaan? ennakolla, Visalla vai etukäteislaskulla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”