Mömmöjä ei vissiin kauheesti kannata yrittää, ainakin jostain jutusta täältä luin, että kyseisessä tapauksessa kalat juuri ja juuri selvisivät kyseisestä projektista, joten en sitä välttämättä haluaisi yrittää... Onnistun kuitenkin tappamaan jonkun...
Kiekkoja oli tarkoitus ottaa, mutta nyt kun nuo kotilot tulivat, niin rupesin miettimään, että jos ottaisikin kimalaispalloja? Kun on monnisia, niin kotiloita syövät nuoliaiset on vissiin poissa pelistä (vaikka on mulla joskus ollut ilman ongelmia samassa altaassa verkkoja ja monnisia, mutta sitä ei kauheasti vissiin suositella nykypäivänä ainaskaan). Mitä täältä olen lueskellut, niin nuo kimalaispallot kai sopisivat seuraakvaankin ja tykkäisivät vissiin pallomaiseen tapaan kotiloistakin.
No, mutta akvan tietoja sen verran kun tiedän sanoa, kun niitä kuitenkin kysytään...
litroja 500 (perusmallinen)
ph 7, varmaan vähän päällekin
lämpötila tällähetkellä 28, nostettu mahdollista kiekkojen tuloa varten, ilman lämmitintä 23-25 riippuen vähän sisälämpötilasta
tämän hetken kalasto, minkä kaveriksi palloset tulisivat:
9 kuparimonnista (1 jättikokoinen, muut keskikokoisia)
10 Corydoras "orangea" (muutama aika pieni, loput keskikokoisia)
1 ukkopartis
2 appelsiiniplekoa
Eli mitäs tuumaatte? Ja jos noita palloja voisi ottaa, niin montakos niitä tuonne mahtuisi? Siis sillain, että kun ne ovat aikuisia, niin ei tarviisi myydä yhtään.
Nää pallot on mulle ihan uus tuttavuus ja oon kovasti täältä yrittänyt lueskella kaikenlaista niihin liittyen, mutta ihan pihalla tässä vielä ollaan, siksi kyselykausi on päällä.