Tunnistaako kukaan tätä pientä ahventa? Kummassakin kuvassa sama fisu, eri valossa vain.
Kuva1
Kuva2
Myyjä ei tiennyt tämän ahvenen lajia ja tämä pariskunta oli asustellut liikkeessä jo yli vuoden (naaraasta ei ole kuvaa)... Itse olen kallistunut Apistogramma macmasterin suuntaan, mutta olenko ihan hakoteillä?
-Nani-
Mikä ahven?
Valvoja: Moderaattorit
Jaa no - yllätän itseni monesti kommentoimasta asioita, joista en välttämättä hirveästi tiedä, joten kiitokset kommentistasi (vaikka olisikin vain arvaus). Osuit ihan yhtä oikeaan kuin minäkin. Tilanne on siis 2-0, kun ei vastaväitteitä ole tullut.
Päättäkäämme siis. että hän on punapyrstökääpiöahven (vaikka punainen loistaa poissaolollaan).
-Nani-
Päättäkäämme siis. että hän on punapyrstökääpiöahven (vaikka punainen loistaa poissaolollaan).
-Nani-
-
Azkhaeracan
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Olen tosiaan käynyt läpi tätä fishbasen Apistogramma listaa, mutta mikään muu näistä ahvenista ei mielestäni ulkoisesti muistuta tätä omaani. Eikä macmasterikaan ihan saumattomasti.
Sen verran vauhdikas tyyppi tämä, että vaikeaa saada aikaiseksi kunnon kuvaa. Rohkeutta tältä sintiltä ei puutu ja ruoan suhteen hirveä ahmatti.
Iästä en tosiaan osaa muuta kertoa, kun että tämä ahven on (myyjän mukaan) asunut myyntialtaassa kokonaisen vuoden. Häntä ei ainakaan ole koolla pilattu. Tässä kuvassa näkyy kuitenkin nyt tuota selkäevää, jos tarkkaan katsoo.

-Nani-
Sen verran vauhdikas tyyppi tämä, että vaikeaa saada aikaiseksi kunnon kuvaa. Rohkeutta tältä sintiltä ei puutu ja ruoan suhteen hirveä ahmatti.
Iästä en tosiaan osaa muuta kertoa, kun että tämä ahven on (myyjän mukaan) asunut myyntialtaassa kokonaisen vuoden. Häntä ei ainakaan ole koolla pilattu. Tässä kuvassa näkyy kuitenkin nyt tuota selkäevää, jos tarkkaan katsoo.

-Nani-