Edit: Ja tässä tämä kuva sitten on.

Suuremmat näyttää tuolta ja pienin siltä edelliseltä kuvalta.
Valvoja: Moderaattorit
Kyllä tuo näyttäisi olevan jokin Caridina cf. babaulti -katkarapu ja mahdollisesti jopa "green". Tuo ensimmäinen kuva, jossa on ilmeisesti koiras, hämäsi.AnniinaH kirjoitti:Niin, osaatteko sanoa onko tuo nyt greeni vai ei?
Oli miten oli, naaraalla löytyy nyt munat mahasta.
En edes huomannut ennen kuin nappasin tuon kuvan ja katsoin että hetkinen.. täähän on paksuna.
Kuvan perusteella näyttäisi olevan Neocaridina denticulata sinensis "red cherry" -katkarapu ja vieläpä naaras sellainen.janma kirjoitti:En tiedä tarkkaan mitäs lajia tämä kaveri edustaa.
Midi kirjoitti:Hei,
Kivannäköisiä katkiksia. Mulla on kans ihka uusia Crystal Redejä. Onx teillä kaikilla noi katkat lajeittain omissa altaissa vai sekaisin? Onko vaaraa, että ne risteytyis keskenään? Mua kiinnostais nyt saada noi omat katkat lisääntymään. Kuusi Crystal Rediä kun ei ole vielä kovin monta. Tällä hetkellä katkat asustavat kuparimonnisten ja punapäätetrojen kanssa samassa altaassa, mutta näyttävät piilottelevan aika kovasti. Onko kellään Crystal Redien lisääntymistä tapahtunut seura-altaassa?
Caridina cf. breviata "hummel" eli englanniksi C. cf. breviata "bumblebee".Jopideus kirjoitti:Ja sitten vielä kysymys. Osaako joku kertoa mika rapu mahtaa olla kyseessä ? Ja tarkoitan tuota pientä "raidallista"
Kuvan perusteella heitän arvauksen, että on joku Caridina babaulti -katkarapua muistuttava eliö.janma kirjoitti:Who am I?
Kyllä tuo toinen vihersukanen onCanttarelli kirjoitti:Ensimmäisessä linkissä kirsikkasukarapu ja toisessa kirsikka ja joku toinen ?
Tuli minulle vihersukana, mutta ei kyllä siltä näytä![]()