Kysynkin, että eihän ole mahdollista vaihtaa vain nuo pystysaumojen silikonit? Noissa muissa ei ollut huomautettavaa.
Ei kait se auta kun tuumasta toimeen ja ens yö puuhata uusien silikonien kanssa!
Valvoja: Moderaattorit

Voisi tuntua kätevältäkin! Itse olen käyttänyt sormea ja paperiin aina pyyhkinyt työvälineen puhtaaksi.Mikkor kirjoitti:silikonin siloittamiseen eskimojätskin tikku on mitä mainioin vehje, sopiva käteen ja juuri sopivasti pyöreä päästään
Leikkaa oikein terävällä veitsellä sauma kapeammaksi. Leikkaussaumasta on tultava ehdottoman tasainen, jotta ei lähde sitten repeämään siitä irti.inka.k1 kirjoitti:Meidän silikonin vaihto sitten taisi epäonnistua.![]()
puhdistettu oli kunnolla, mutta saumoista tuli aikasta leveät. Ei se vuotanut koevedessä parina päivänä, mutta kun tyhjensin huomasin että muutamasta kohdasta silikonin reuna on irti eli repsottaa muutaman millin. Kiinni olevaa silikonia on kuitenkin n.puoli senttiä vähintään.
Varmaankin sitten ei tarpeeksi leveälti oltu puhdistettu (olisi pitänyt itse olla valvomassa)
Onkohan tuosta haittaa vai onko se nyt aloitettava kaikki alusta![]()
Mies on sitä mieltä että ei kyllä vaihdella, mutta onkohan tuo miten kestävä?
Itse olen kanssa "ammattimiehenä" (raksalla laatta hommia) sitämieltä, että tuo jäätelötikku on oikein hyvä juttu. Silikoni tasaisesti nurkkiin, suihkepullolla vettä perään ja sitten tikulla ylimääräiset pois. Tulee siistit ja kyllä riittävän paksut saumat. Saumat voidaan vielä siloittaa sormella. Fairia voi käyttää "liukasteena" kunhan ei laske sitä silikonin alle kuten jo aiemmin tuolla mainittiinkin...Mikkor kirjoitti:silikonin siloittamiseen eskimojätskin tikku on mitä mainioin vehje, sopiva käteen ja juuri sopivasti pyöreä päästään