Omenakotiloiden kauppaaminen
Valvoja: Moderaattorit
-
*Miracle*
- Member

Omenakotiloiden kauppaaminen
Koko ajan on ilmoituksia että omenakotiloita myydään siellä ja täällä.Silti tuntuu mahdottomalta saada niitä! Mikä ihme ilmiö tämä on?
-
Saikkuli
- Starting Member

- Akvaarioseurat: OAS
Ompuista...
Minulla on muutama vaaleansininen ja vaaleanpunainen... Kyllä niitä värejä löytyy joka lähtöön.
Olen vastannut sinulle, että minulla on tällä hetkellä yksi vaaleajalkainen vaalea liila sekä yksi todella vaalea sininen, melkein norsunluu, mutta en ole sittemmin kuullut sinusta.. valitettavasti en lähdekään lauantaina Pälkäneelle, mutta kohta on kevät ja sitten taas tuo postittaminenkin onnistuu sään puolesta.
Talvi valitettavasti rajoittaa postitusta, jollet halua maksaa erikseen Matkahuollon lämpimästä kuljetuksesta linja-auton sisätiloissa.
Talvi valitettavasti rajoittaa postitusta, jollet halua maksaa erikseen Matkahuollon lämpimästä kuljetuksesta linja-auton sisätiloissa.
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Ainakin Kouvolassa on muutamalla tutulla noita aina välillä myynnissä, on kuitenkin siedettävän välimatkan päässä Lammista
. Tietty noita löytyy kaupoistakin, ainakin Marilla taisi olla (Pieni Akvaariokauppa, Hki).
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
*Miracle*
- Member

Sorry, olisin voinut mainita poikkeuksen,olen pahoillani! Laitan vielä yv:tä...maximoves kirjoitti:Olen vastannut sinulle, että minulla on tällä hetkellä yksi vaaleajalkainen vaalea liila sekä yksi todella vaalea sininen, melkein norsunluu, mutta en ole sittemmin kuullut sinusta.. valitettavasti en lähdekään lauantaina Pälkäneelle, mutta kohta on kevät ja sitten taas tuo postittaminenkin onnistuu sään puolesta.
omenakotilot
Olempa minäkin sinulle postia laittanut ja ehdottanut matkahuoltoa. Mutta vastausta ei ole kuulunut.
Hei Haloo!
-
*Miracle*
- Member

Re: omenakotilot
Vastaukseni sama kun maximovesille...nanina kirjoitti:Olempa minäkin sinulle postia laittanut ja ehdottanut matkahuoltoa. Mutta vastausta ei ole kuulunut.