Wardley katkarapupelletit

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mariana »

JuuLia kirjoitti:Tuossa O.S.I:ssä on ihan typerät purkki koot kun 213 grammasta hypätään suoraan yli kymmen kiloiseen...
Niinpä. Muuten jos sitä saisi tuolta tilattua niin voishan sitä jengi tilata ison purkin kimpassakin ja jakaa pienempiin osiin? Tulis vähän halvemmaksi.

Mulla onneks ei mene noita 100g viikossa joten tommonen pieni purkki riittää pitkäksi aikaa.
Kaiku
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Ja mun mielestä taas useimpia ruokia pitäisi saada vielä pienemmissä purkeissa... Kun on vaan vähän pieniä kaloja ja tahtoisi niitä syöttää kuivaruoillakin monipuolisesti, niin ne samat purkit lojuu turhan kauan avattuina. Lisäksi noita muutamaa pikkufisua ruokkiessa hinta ei ole se kynnyskysymys. Eli teki niin tai näin niin aina joku valittaa [;)]
Be merrier with a terrier!
Skroik
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Jos pääkaupunkiseudulla joku näitä isoja Wardleyn purkkeja metsästää, niin Akvaario Kurjessa oli tänään vielä ainakin pari purkkia hyllyssä. Itse olen ruokkinut sekä Wardleyn että O.S.I:n pelleteillä. Mitään mainittavaa eroa en ole niissä huomannut. Harmi etteivät nuo elikot osaa kertoa kumpi maistuu paremmalta. ;)
Psykedelia
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Psykedelia »

Kaiku kirjoitti:niin ne samat purkit lojuu turhan kauan avattuina.
Laita avatutu purkit pakkaseen ja ota aina pikkunen annos kerrallaan syötettäväks niin ei mene pilalle.
jossuliini
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja jossuliini »

Joo ja Turussa Puutorin Akvaariossa hyllyt suorastaan notkui, eipä siellä käydessään uskoisi että maahantuonti tms loppuu 8O .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”