Partis
Valvoja: Moderaattorit
Mää oon kurkkulohkot antanut jäykkään muovitettuun rautalankaan tökkäistynä. Kurkku kiinni toiseen päähän ja toiseen päähän teen koukun jolla sen tsydeemin saa roikkumaan altaan reunassa. Jämät on sitten helppo nostaa pois ettei tarvi häiriköidä tunkemalla kättä veteen olkapäätä myöten.
Jotkut kertovat kiehautettujen vihannesten pysyvän pohjassa mutta en ole kokeillut itse.
Jotkut kertovat kiehautettujen vihannesten pysyvän pohjassa mutta en ole kokeillut itse.
"Ostetaan sit rapuja, ja juksataan mummolle ettei meillä ole haavia, niin se ei voi syödä niitä" SANNA 4-v
Meillä ainakin partis rakastaa yli kaiken kurkkua! Reilu vuorokausi niin kurkusta kuoret jäljellä
Eli suosittelen ainakin kokeilemaan.. itse olen tökännyt lusikan läpi niin se pysyy pohjassa. Kesäkurpitsa ei niinkään maistunut, vähän kovempi ja kuivempi, myöskään keitetty porkkana ei mennyt.. Salaattia vois myös itse kokeilla ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Joku taisi kehua muistaakseni herneitä, perunaa ja omenaa, mutta banaani vissiin todettiin huonoksi koska on liika pehmeä.
Maissi on yks mitä vois kokeilla... kuulostaa mieluisalta, samantyyppinen mieto kuin herne että tursauttaa ulos kuoresta.
(Mutta elä vaan kokeile makkaraa
)
Maissi on yks mitä vois kokeilla... kuulostaa mieluisalta, samantyyppinen mieto kuin herne että tursauttaa ulos kuoresta.
(Mutta elä vaan kokeile makkaraa
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
"Ostetaan sit rapuja, ja juksataan mummolle ettei meillä ole haavia, niin se ei voi syödä niitä" SANNA 4-v
-
- Advanced Member
- Viesti:
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Olen pääasiassa antanut kesäkurpitsaa ja kiehautettua nokkosta kesäisin. Kurkkua taas lähinnä silloin, kun muuta ei ole ollut käsillä. Käsittääkseni kurkulla on kuitenkin huonoin ravintoarvo kun se on lähes pelkkää vettä?
Maku tuntuu riippuvan yksilöstä ja siitä, mihin se on tottunut. Joka tapauksessa partamonnit ja muutkin imumonnit ovat varmasti terveempiä, kun ne saavat silloin tällöin luonnollista ruokaa.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maku tuntuu riippuvan yksilöstä ja siitä, mihin se on tottunut. Joka tapauksessa partamonnit ja muutkin imumonnit ovat varmasti terveempiä, kun ne saavat silloin tällöin luonnollista ruokaa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!