Muistin ostaneeni Ikeasta kasveja ja syntyi idea.
1.leikkasin purkin pohjasta pois ympyrän mikä oli "rajattu"
2.leikkasin mattosuodatinmateriaalista pohjan kokosen ympyrän ja laitoin sen pohjalle
3.mattosuodattimen yläpuolelle tein reiän L-liittimelle"etola"
4.pullosta letku liittimelle ja purkin sisään liittimen toisellepuolelle pätkä letkua niin että pysyy paikoillaan.
5.täytin melkein kokonaan mattosuodatinpaloilla.
6.laitoin kestosuodatinkangasta "tarjoustalo 2€ tai jotain" purkin päälle ja sitten kansi kiinni.
7.Kannessa on myös hyvä raja mistä leikata.
9.Näin meillä on taas yksi versio passiivihiilidioksiidikellosta.
ps.onko toi vika yhdys-sana
