taas hiilidioksidikello

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Isofisu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 22:53, 09.08.2005
Paikkakunta: Helsinki

taas hiilidioksidikello

Viesti Kirjoittaja Isofisu »

päivänä eräänä mietin laittaa hiivateliivate systeemin tulille,mutta mihin liittäisin sen.
Muistin ostaneeni Ikeasta kasveja ja syntyi idea.
1.leikkasin purkin pohjasta pois ympyrän mikä oli "rajattu"
2.leikkasin mattosuodatinmateriaalista pohjan kokosen ympyrän ja laitoin sen pohjalle
3.mattosuodattimen yläpuolelle tein reiän L-liittimelle"etola"
4.pullosta letku liittimelle ja purkin sisään liittimen toisellepuolelle pätkä letkua niin että pysyy paikoillaan.
5.täytin melkein kokonaan mattosuodatinpaloilla.
6.laitoin kestosuodatinkangasta "tarjoustalo 2€ tai jotain" purkin päälle ja sitten kansi kiinni.
7.Kannessa on myös hyvä raja mistä leikata.
9.Näin meillä on taas yksi versio passiivihiilidioksiidikellosta.

ps.onko toi vika yhdys-sana ;)
Sattuuhan Sitä Sano Vatanen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”