Miljoonakaloja
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Miljoonakaloja
No niin, siis aikoisin hankkia miljoonakaloja 100 litraseen. Akvaariossa on partamonni, kolme intiaaninsulkaa (tulossa 3-4 inkkaria lisää), 11 platya.
Mietin montako mahtuisi? Nyt tulee varmaan väliaikaisesti 2-4 omenakotiloa, kunnes saan omppujen kodin valmiiksi. Platyja on tällä hetkellä 4 aikuista ja 7 poikasta kelluvassa poikasaltaassa.
Montako naarasta miljoonakalauros tarvitsee?
Mietin montako mahtuisi? Nyt tulee varmaan väliaikaisesti 2-4 omenakotiloa, kunnes saan omppujen kodin valmiiksi. Platyja on tällä hetkellä 4 aikuista ja 7 poikasta kelluvassa poikasaltaassa.
Montako naarasta miljoonakalauros tarvitsee?
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Tarviiko vältäämättä olla naaraita? Välttyisit ainaki mahdottomalta poikastulvalta. Vai oliko kudettaminen juuri se tarkoituskin? Koiraat, kun ovat upeita ihan ilman naaras seuraakin.
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Täällä noin 40 miljoonkalakoiraan parvi eikä minkäänsortin näykkimistä nähtävissä. Ennemmin tarpeeksi iso porukka ettei kukaan joudu silmätikuksi. Mielestäni miliskoiraiden ja -naaraiden pito jatkuvasti samassa altaassa ei ole se fiksuin idea. Kuinka siellä saa valvottua mm. sisäsiittoisuutta ja kuinka moni onkaan valitellut että "ylensynnyttänyt" naaras kuoli loppupeleissä stressiin?^Partis^ kirjoitti:No jos laittaa vain uroksia yhteen akvaan joka ei ole niin suuri niin silloin vaarana on että ne näykkii toisiltaan pyrstöt.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Junior Member
Itselläni kokemuksena miliksistä on se, että jos uroksilla on liian vähän naaraita, alkaa tappelu ja pyrtöt repeilevät. Kun taas urokset elelevät ihan keskenään, pyrstöt ovat säilyneet kauniina.
Itse olen tällähetkellä suunnittelemassa koko akvaarion remontoimista. Miljoonakalat ainakin häipyvät meidän akvaariosta...
Itse olen tällähetkellä suunnittelemassa koko akvaarion remontoimista. Miljoonakalat ainakin häipyvät meidän akvaariosta...
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
Oho, kappas, pieni ajatuskatkos näköjään tullut kirjottaessaPete28 kirjoitti:Miljoonakalat synnyttää.irkku82 kirjoitti: Vai oliko kudettaminen juuri se tarkoituskin?

460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin