Uudet kotisivut

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
srd
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Uudet kotisivut

Viesti Kirjoittaja srd »

Löytyypi täältä .

Saa kommetoida. :mrgreen:
gerbera
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gerbera »

Ihanan näköinen allas. Tuollainen mukavan avara. Mitä kasvia tuossa pinnalla on?
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Kiitos. :)

Perus pistiaa, mulla on niin kova pintavirtaus ettei se oikein menesty [:I]
gerbera
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gerbera »

Ok. Itselläni on jotain pintakasvia, jota en ole vielä saanut nimetyksi. Siksi kyselin kun kuvassa ei oikein näy mitä sinulla on. Jos olisi ollut vaikka samaa kuin minulla niin olisin saanut tietää mitä minulla on. Äh vaikeasti sanottu :). Täytyy laittaa kuvia tänne johonkin kunhan taas saan kameran lainaan.
Battlefish
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Battlefish »

Mullakin on kotisivut, ehkä hieman lapselliset, mutta olenhan vasta 15 vuotta joten minulle ne sopivat. Tervetuloa sinne vaan juttelemaan akvaarioasioista.

Hieno tuo sinun pääkallosi tuolla tankissa, mistä olet hankkinut? :)
Akvaariossani on 5 partamonnia, miljoonakala pariskunta ja avainkirjoahven
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Siniriutan alesta tuo tarttui mukaan. Heti ko näin sen mun oli pakko saada se, en voinu lähtee ennen ko se oli mun :mrgreen:
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

srd:n sivut ovat muuten ihan kivat, vihaan vaan yleisesti freewebsejä [}:)] . Mm. muutamalla ekalla avauskerralla saa riesakseen jonkun halvatun pop-up mainoksen (Fofex online trading) jne jne. Muuten ovat ihan keskivertosivut nettisivujen joukossa, ei jää mitään mieleen mutta ei mikään pahemmin ärsytäkään. Ja toi norsunkallo on muuten oikeesti aivan hillittömän upea 8-) . Akvaariokuvista ja taiteiluista iiso +.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Adrianna kirjoitti:Mm. muutamalla ekalla avauskerralla saa riesakseen jonkun halvatun pop-up mainoksen (Fofex online trading) jne jne.
Heh, mulla loppui ilmainen bandwidth (tai-mikä-se-ny-on) ja jouduin ottamaan mainoksia muutamaksi päiväksi että pystyin lisäilemään kaikenlaista :D

Toivon ettei tarvitse tehdä sitä uudelleen koska se on musta itestänikin ärsyttävää ko mainokset hyppii silmille. :roll:

Mäkin oon erittäin tyytyväinen kun kerrakin tuli heräteosteltua jotain mageeta :mrgreen: Ronsukallo rules!
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Huhhuh, enpä ole vielä päässyt mainoksista eroon. Edes Freewebsin ylläpito ei tiedä miksi ne aina vaan poppaavat esille. Sanoivat että vaihda premiumiin.. graaah... [}:)]

Rakentelen juuri geotooppi osiota tuonne. Sinne olisi tarkoitus tulla kasvi- ja kalalistat eri maanosittain, sekä perustietoa eri kosysteemeistä. ..Mutta se on ihan alkutekijöissään vielä.

Ja leopardigekoistakin sain aikaiseksi osion. :mrgreen:
lafe
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lafe »

En tiedä onko muilla tätä ongelmaa, vai johtuuko se kenties selaimestani jota käytän (Opera), mutta kaikkia Freewebsin serverillä olevia sivuja selatessani sivut käy "hyppimään" alaspäin ja on todella vaikeaa lukea tekstiä kun sivu menee menemistään eikä edes hiirellä saa lukittua sivupalkkia niin että tekstiä pystyisi sujuvasti lukemaan. :x
Inhottavaa, mielelläni tutkisin srd:nkin sivuja mutta ei oikein onnistu! :?
Tittis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tittis »

Kotisivut kesken, mutta juuri sain laitettua irc-galleriaan kuvan meitn 325l. altaasta. Löytyypi nimimerkillä Kuosmanen :D
*laa la laa*
Tittis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tittis »

Jee, itsekin sain sivuja vihdoin esittelykuntoon. Ilmaissivut tietenkin, ja riesana ärsyttäviä mainoksia, mutta huu keörs :mrgreen:

http://Tuulankalat.tripod.com
*laa la laa*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”