Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Ok. Itselläni on jotain pintakasvia, jota en ole vielä saanut nimetyksi. Siksi kyselin kun kuvassa ei oikein näy mitä sinulla on. Jos olisi ollut vaikka samaa kuin minulla niin olisin saanut tietää mitä minulla on. Äh vaikeasti sanottu . Täytyy laittaa kuvia tänne johonkin kunhan taas saan kameran lainaan.
Mullakin on kotisivut, ehkä hieman lapselliset, mutta olenhan vasta 15 vuotta joten minulle ne sopivat. Tervetuloa sinne vaan juttelemaan akvaarioasioista.
Hieno tuo sinun pääkallosi tuolla tankissa, mistä olet hankkinut?
Akvaariossani on 5 partamonnia, miljoonakala pariskunta ja avainkirjoahven
srd:n sivut ovat muuten ihan kivat, vihaan vaan yleisesti freewebsejä . Mm. muutamalla ekalla avauskerralla saa riesakseen jonkun halvatun pop-up mainoksen (Fofex online trading) jne jne. Muuten ovat ihan keskivertosivut nettisivujen joukossa, ei jää mitään mieleen mutta ei mikään pahemmin ärsytäkään. Ja toi norsunkallo on muuten oikeesti aivan hillittömän upea . Akvaariokuvista ja taiteiluista iiso +.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Huhhuh, enpä ole vielä päässyt mainoksista eroon. Edes Freewebsin ylläpito ei tiedä miksi ne aina vaan poppaavat esille. Sanoivat että vaihda premiumiin.. graaah...
Rakentelen juuri geotooppi osiota tuonne. Sinne olisi tarkoitus tulla kasvi- ja kalalistat eri maanosittain, sekä perustietoa eri kosysteemeistä. ..Mutta se on ihan alkutekijöissään vielä.
En tiedä onko muilla tätä ongelmaa, vai johtuuko se kenties selaimestani jota käytän (Opera), mutta kaikkia Freewebsin serverillä olevia sivuja selatessani sivut käy "hyppimään" alaspäin ja on todella vaikeaa lukea tekstiä kun sivu menee menemistään eikä edes hiirellä saa lukittua sivupalkkia niin että tekstiä pystyisi sujuvasti lukemaan.
Inhottavaa, mielelläni tutkisin srd:nkin sivuja mutta ei oikein onnistu!