Mitä seuraksi saksipyrstöille ja kulmatetroille?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä seuraksi saksipyrstöille ja kulmatetroille?
Hey,
mulla on 250 -litranen allas ja siellä on nyt saksipyrstöja ja kiilakylkiä. Ne ovat tosi kauniita, mutta kovin värittömiä, joten olis kiva laittaa sinne muutama värikäs kala. Mitäs suosittelette?
Toivoisin jotain säyseitä parvikaloja, jotka eivät piiloudu.
mulla on 250 -litranen allas ja siellä on nyt saksipyrstöja ja kiilakylkiä. Ne ovat tosi kauniita, mutta kovin värittömiä, joten olis kiva laittaa sinne muutama värikäs kala. Mitäs suosittelette?
Toivoisin jotain säyseitä parvikaloja, jotka eivät piiloudu.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kirsikkatetra on ok, mutta oliko kyseessä kiilakyljet vai kulmatetrat? Värikkäänä sopisi niin ruusutetra ja sitruunatetra, mutta ennemmin ottaisin pari värikästä kirjoahventa, kuten ruostekirjoahvenia.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
oho, kato, itekin sekoilen... siis kulmatetroista on tietenkin kyse.
Ajattelin kyllä kulmatetroja, mutta kirjoitin näköjään kiilakylki. hullua.
Noi kirsikkatetrathan näyttää ihan kivoilta. Millasia ne ruusu tai sitruunatetrat on? Tai no, voinhan itekin googlettaa
.... ..... .... Googletin ja taitavat nuo kirsikat olla noista kolmesta värikkäimpiä.
Mä en oikein noista ahvenista tiedä mitään. Googletin senkin ja kyl mä taidan joihinkin tetrakaloihin kallistua. Joku snadi parvi jotain olis jees.
Onko jotkut barbit äksyjä?
Ajattelin kyllä kulmatetroja, mutta kirjoitin näköjään kiilakylki. hullua.

Noi kirsikkatetrathan näyttää ihan kivoilta. Millasia ne ruusu tai sitruunatetrat on? Tai no, voinhan itekin googlettaa

Mä en oikein noista ahvenista tiedä mitään. Googletin senkin ja kyl mä taidan joihinkin tetrakaloihin kallistua. Joku snadi parvi jotain olis jees.
Onko jotkut barbit äksyjä?
-
- Senior Member
- Viesti:
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sakset kasvavat melko suuriksi silakoiksi (puhumattakaan leväbarbeista) - n. 13 cm reipas uimamestari vaatii altaaltaan erityisesti pituutta. 250 litraisesi on ilmeisesti metrin pituinen?
Plekolle pitäisi löytää "merkki". Voisitko kertoa siitä ja/tai ottaa jopa kuvan?
Plekolle pitäisi löytää "merkki". Voisitko kertoa siitä ja/tai ottaa jopa kuvan?

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.