Ravun poikia sadoittain!!!
Valvoja: Moderaattorit
Ravun poikia sadoittain!!!
Pakko hehkuttaa teille rakkaat meriveriystävät
!!! Satuin juuri äsken mainoskatkon aikana vilkaisemaan allasta ja silmät osui vahingossa suoraan noin 2 cm halkaisijaltaan olevaan karvaiseen taskurapuun. Oli tullut korallin alta kiven "kielekkeelle" ja näytti niin kummalliselta että luulin sen olevan jotenkin vioittunut. Osoitteli saksillaan ylöspäin ja seisoi (vain) neljällä jalallaan. Leyhytteli rytmikkäästi mahanalustansa sulan näköisiä vempeleitä ja jokaisella "kouristuksella" pöllähteli pikku ravunpoikia virran mukaan kuin kultasadetta. Hommassa kului vain puoli minuuttia ja oli ällistyttävää katsottavaa
. Koukkasin juomalasilla pintavettä heti, kun äiti palasi kivenkoloihin ja toden totta. Valoa vasten katsottuna lasin pohjalla singahteli pientä noin sokerimurun kokoista väkeä!!
-
-livingrock-
- Starting Member

-
-livingrock-
- Starting Member

Olen omin silmin nähnyt saman tapahtuman.
Itsen vedän onnellisesta tapahtumasta seuraavat johtopäätökset:
- Olen onnistunut luomaan niin hyvät (oikeat) olosuhteet että eläimet haluavat lisääntyä.
- Vaikkakin enemmistö, niin kuin luonnossa, päätyykin osaksi ravitoketjua on varsin todennäköistä että jokunen selviää kuitenkin.
Tästä tässä hommassa on kysymys - oikeat olosuhteet ja luonto kiittää.
T; CML
Itsen vedän onnellisesta tapahtumasta seuraavat johtopäätökset:
- Olen onnistunut luomaan niin hyvät (oikeat) olosuhteet että eläimet haluavat lisääntyä.
- Vaikkakin enemmistö, niin kuin luonnossa, päätyykin osaksi ravitoketjua on varsin todennäköistä että jokunen selviää kuitenkin.
Tästä tässä hommassa on kysymys - oikeat olosuhteet ja luonto kiittää.
T; CML
Oletus - kaikkien munausten äiti