Makkarakalan alkutaival

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
aask
Junior Member
Junior Member

Makkarakalan alkutaival

Viesti Kirjoittaja aask »

Putsasin ulkosuodattimen ja kaadoin mäskit pönttöön.
Rupesin koria huuhtomaan lavuaarissa ja jotenkin satuin kurkkaamaan vessanpönttöön kun sakka oli laskeutunut. Pöntön uumenista minua kurkki utelias silmäpari 8O .
Siinä sitten haavilla kytin pöntön laidalla et mikähän sieltä tulee.. uteliaisuus voitti ja pikkukala tuli pöntön "avoveteen". Siitä haavilla sain bongattua ja pikkuinen badis badishan se oli. Pituutta n sentti eikä mikään anorektinenkaan.
Lumpsautin isoon akvaarioon ja näyttää tuo jaavansaniaisessa kurkkivan :P .
Ikinä huomannut että makkaroilla ollut kutu, saatikka poikasia. Kyllä tuo sitkeä sissi varmaan sen pari kk tuolla ulkosuodattimessa asusteli - koosta päätellen. Pelastuksena ehkä siinä suodattimessa pintaimuri, joka ruokaa mättää suodattimeen tasaiseen tahtiin.
Mahtaa onnettomalla olla sopeutumista pimeän ulkosuodattimen lietteisen veden jälkeen puhtaaseen veteen jossa kasveja ja kalakavereita :mrgreen:
fisuli
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja fisuli »

Puhumattakaan että kävi ressu mutkan vessanpytyssä! Ja se vesihän siellä ei ole mitenkään lämmintä. Mutta hyvä että selvisi koettelemuksesta!
"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
aask
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aask »

juu ja vessanpöntön olin pessyt n puoli tuntia aikaisemmin. Varmaan pesuainejäämiäkin vielä. Harmittelin vielä mielessäni kun tuli se pönttö pestyä ennen suodattimen putsausta kun taas sai pestä uudelleen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”