Länsi-Uudenmaan akvaristit?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Tytti
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tytti »

Aika varmana lupaan, että meiltä tulee kaksi. :) Napataan varmaan vielä Vesihiisi mukaan.

Kahvia, kiitos. :)

Onko meillä oikein puolivirallista ohjelmistoa luvassa? Vai kartoitetaanko vain alueen akvaarioharrastusta?
Mymmeli81
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mymmeli81 »

Täältä tuleepi yksi. Yritän herätellä myös parit hiljaiset harrastajat mukaan.

Kiva kun otit Piuku ohjat käsiin ja sait paikan sekä ajan noin näpsäkästi järjestymään.
Toivottavasti mahdollisimman moni ketjuun kirjoittaneista sekä sitä seuranneista pääsee osallistumaan.
Piuku
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Piuku »

Ei ole mitään sen suurempia ohjelmasuunnitelmia,varmaan se eka tapaaminen menee tutustumisen merkeissä,jokainen kertoo omasta akvaarioharrastuksestaan jms Odottelen nyt jonkun päivän näitä "ilmoittautumisia" ja lasken sitten osanottajat sitä kahvitilausta varten.Joten hopi hopi,viestiä tulemaan muiltakin asiasta kiinnostuneilta :)
Nono
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Nono »

Heips! Täältä löytyy myös pari harrastajaa mukaan, mutta valitettavasti ei voida olla varmoja, päästäänkö eka kokoukseen, sillä iltavuoroa pukkaa päälle. Kysellään, josko joku olisi innokas vaihtamaan vuoroa... Yritetään ainakin. Ja jatkossa mukana ollaan mahdollisuuksien ja vuorojen mukaan.
jupeko
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja jupeko »

annikki kirjoitti:Haloo jupeko! Jäin / jäimme odottelemaan sitä Neidonkeitaan tapaamisajankohtaa. t. annikki
Moro ! jees..mä ajattelin antaa tän asian hautua tämän viikon ja katella loppuviikosta (tänään) miten tää tilanne on elänyt ja onko saatu lisää porukkaa mukaan :)

Ihan jees Piuku että oot varannu sieltä kabinettia ja hyvä että on tuolla kuun lopussa...niin ehtii masamyöhäsetkin mukaan.
annikki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja annikki »

Päivä sopii minullekin ja siis olen tulossa mukaan. :)
Nono
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Nono »

Vuoronvaihto onnistui, joten ollaan tulossa. Eli täältä tulisi kaksi henkilöä :P
Piuku
Member
Member

Heips kaikki mukaantulijat :D Tehtäiskö nyt sillai että kaikki ketkä ovat varmasti tulossa siihen ens keskiviikon tapaamiseen laittaisivat mulle mahdollisimman pian yv:llä ilmoittautumisen,mä jotenki sekosin jo kuinka moni sinne on nyt sitte tulossa,tietää vaan sitä kahvittelijoiden määrää kun nekin pitäis varmaan pikapuolin tilailla..Samaan viestiin voisi laittaa juoko kahvia vai teetä,haluaako pullan vai jotain hienoa leivaria kenties [;)]
Jos nyt vaikka tässä parin päivän sisällä saisitte viestiä laitettua ni mä pääseen kilauttamaan Norppaan ja ilmottamaan sitten teille hintoja,ne kyllä taisikin olla jo tuolla aiemmin mainittuna.
Siitä kestosta vielä,mitä mieltä olette,pidetäänkö se 2 tunnin varaus vai riittääkö tunti näin ekalla kerralla?
Mymmeli81
Senior Member
Senior Member

Minä kannatan kyllä tuota kahta tuntia. Ei se niin paljon kirpaise edes euroissa, että siitä ainakaan pitäisi jäädä kiinni. Ja jos juttua ei kerta kaikkiaan riitä koko ajaksi, niin sopiihan sieltä varmaankin lähteä hiukan aikaisemmin poies. Kurjaa sen sijaan olisi jos juttu jäisi hirmuisesti kesken, ajanpuutteen takia (vaikka voihan siinä käydä joka tapauksessa niin :mrgreen: ).
Piuku
Member
Member

Samaa mieltä minäkin olen,tunti on kuitenkin loppujen lopuksi lyhyt aika.Pidetään siis siitä kahdesta tunnista kiinni jollei muilla ole sitä mitään vastaan.
annikki
Senior Member
Senior Member

Kannatan kahden tunnin varausta. :)
Qsmis
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Qsmis »

Ähh... yövuoroa pukkaa klo 17 eteenpäin sinä iltana, mutta yritän luikertaa ja saada luvan mennä hieman myöhässä. Kiinnostusta on kovasti tulla tapaamiseen, mutta katsotaan saanko sen luvan... ilmoitan sitten. [;)]
Life is what happens to you while you're busy making other plans -John Lennon-
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

:D Mukavaa, ehkäpä Keski-Uudenmaan akvaarioseura ja muutkin seurat saavat "sisaruksen"...
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Piuku
Member
Member

Mä olen saanut yv:llä ilmoittautumiset kolmelta taholta eli tytiltä,Mymmeli81:ltä ja annikilta :?
Ketjussa kuitenkin oli mukaantulijoita enemmän,tuntuu vaan kovin hankalalta alkaa varailemaan kahveja kun ei nyt sitten tiedä kuka on todella tulossa ja kuka ei.Mihinköhän asti se kahvio mahtaa olla auki,meinaan jos halukkaat hakisivat kahvinsa ennen meetingiä sieltä,etten sitten varaile kahveja ihmisille jotka eivät paikalle tulekaan ja lasku jää muiden maksettavaksi?Nähdään sitten tapaamisessa kuinka moni on mukaan lähdössä ja suunnitellaan jatkoa sitten.Mihin hävisi esim Jupeko joka oli kovasti ketjun alussa tapaamiseen tulossa,alkoiko eukkovalta hirvittämään :mrgreen:?
jupeko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jupeko »

Kyllä täältä tulossa ollaan... vaikkakin mulla on muutto Tampereelle, joten tässä on ollut kaikenlaista. Mutta tulen kyllä, kerran ollaan tätä miitinkiä laiteltu alkuunkin !!
Mymmeli81
Senior Member
Senior Member

Käsittääkseni pariskunta Nono on myös tulossa, eivät varmaankaan ole huomanneet ilmoittautumista yv:llä Piukulle.
Yritän saada kiinni puhelimitse vielä muutamia harrastajia ja ilmoittelen, mikäli pääsevät paikalle.
annikki
Senior Member
Senior Member

Jos kahvia tms ei ole pakko tilata etukäteen, vaan sen voi käydä itse ostamassa, se on ehdottomasti parhain järjestely. Jokainen saa mitä tahtoo ja taloudellista riskiä ei tule kellekään toisten tilauksista.
Piuku
Member
Member

Jupekokin ilmoittautui juuri,vedän sanani takaisin akkavallan hirvittämisestä [;)]
Summataan huomenna illalla osallistujat,laitan vaikka ketjuun ketkä kaikki ovat tulossa,jos joku jää listasta pois niin ilmoittanee ketjuun,mä kilautan heti maanantaina kahvivarauksen sinne Norppaan,voin samalla puhelulla kysellä heidän aukiolot yms.Voipi kyllä olla paljon mahdollista ettei siellä siihen aikaan illasta kyllä mitään kahvi/pulla-arsenaalia ole isolle poppoolle ja että ne pitää tilata.
Hieno homma,tästä taitaa tulla jotakin,kiitos Jukalle kannustuksesta :D
SP
Member
Member

Viesti Kirjoittaja SP »

Enpäs oo käyny täällä pitkään aikaan ja hieno keskustelu syntynyt! Itse voisin kanssa tulla mukaan, edustamaan vähän nuorempaa ikää :D
annikki
Senior Member
Senior Member

Kiva juttu SP, eiku mukaan vain. Tervetuloa! :)
Tytti
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tytti »

On meitä sitten kai aika monta tulossa. :) Joko Piuku on tehnyt yhteenlaskun?
Juha-62
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Juha-62 »

Täältäkin ois tulossa Jussi 15v. ja Juha 44v. tuolta Mymmelin "naapurista"
toiseltapuolen harjua Mäntynummesta. Tässä samalla kyselen, oisko kellään ylimääräistä limaskaa Lohjalla ( sitä pienilehtistä kelluvaa kasvia )
ostaisin Uaruille sapuskaksi. T. Juha-62
Dam...di di dam
Qsmis
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Qsmis »

No niin, selvisipä se siis vihdoinkin, lupa mennä keskiviikkona myöhemmin töihin on saatu :mrgreen:
Eli Qsmis saapuilee myös.
Juha-62; limaskaa voin tuoda mukanani ihan ilmaiseksi sen verran kuin altaista saan haavittua!
Life is what happens to you while you're busy making other plans -John Lennon-
Piuku
Member
Member

No kuule just sain räknättyä ilmoittautumiset,vähän pukannu tota hommaa tänään ku haettiin Matinkylästä 500-litrainen allas joukon jatkoksi,jestas mikä homma,mut kyllä kannatti hikeä vuodattaa ja kirosanoja päräyttää,on se hiano vaikka kesken onkin vielä :D
Eli tässä immeiset joilta olen ilmot saanut:

Mymmeli81
Annikki
Tytti(tulee kaks henkeä)
Jupeko
SP
Ville ja Makka
Nono(tulee kaks henkeä)

Eli se on yhteensä siis 11 henkeä minä mukaanlukien eikö?Hihkaiskaa jos joku on jäänyt pois laskuista,mä soitan huomenna sinne Norppaan ja tilaan meille sumpit ja teet.
Qsmis ei ole ilmottanu mitään saiko duunin järkättyä,hihkaisetko jos pääset tulemaan.
Hienoa,saatiinkin mukavan kokoinen poppoo liikkeelle :D
Voitas varmaan tavata siinä Neidonkeitaan pääoven edessä vähän ennen kuutta,eiköhän me toisemme sieltä bongata vai pitäiskö jotain tetran merkkiä rinnuksiin virittää :mrgreen:
Piuku
Member
Member

No niin tää on varmaan jotain telepatiaa,eli Qsmis ilmoittautui juuri kun lähetin viestin ketjuun eli mukavaa kun pääsit sinäkin mukaan :D
Meitä on siis jo 12.
Oho,huomasin tuolla lempänä ketjussa Jussin ja Juhan ilmoittautumisen,tervetuloa,13 henkeä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”