No niin, mutta nyt siihen itse asiaan. Tänään on se suuri päivä.
Juna lähtee kohti Tikkurilaa iltapäivästä, tämä tyttö on toiveikkaana lähdössä Kiekko ostoksille.
Illalla siis pitäisi olla Kiekkoja tuossa altaassa. Koitan ainankin sen 6 Kiekkoa ostaa nyt. Tarkoitushan olisi ottaa jossakin vaiheessa yhteislukemaksi se 8-10. Altaan kokohan on tuolloin se 660 litraa.
Kuvia laitan tänne aikasintaan huomenna töistä kotiin tultuani. Kotiin tulemme nimittäin niin myöhään tänään ja ajattelin antaa Kiekkojen olla omassa rauhassa, kun valaistuskin on normaalisti jo siihen aikaan pois päältä.
Omia kotisivujakin olen väkertänyt, mutta en sitten niitä saanutkaan ihan tähän päivään mennessä valmiiksi. Ilmoittelen kyllä sitten myöhemmin osoitetta, jos joku on kiinnostunut. Kyllähän tuohon alas sitten tulee se www -nappula.
Pikkasen jännittää, kun minun tuurilla kummiskin Kiekot on päässyt loppumaan tai jotain. No ei nyt kuitenkaan pidä manata.
Sitten vähän asian sivusta (ehkä); Pienenä yllärinä tuli muuten junalipun hinta. Meni sit vähän päälle 70 euroa pelkkiin matkalippuihin. Tuolla hinnallahan olisi päässyt omallakinb autolla vallan mainiosti. Ja olisipa matkan kestokin lyhentynyt. *Miettii mitä maksaakaan matka Oulu-Helsinki-Oulu*
Eilen muuten kävin ostamassa pienen purkin Tetran Kiekko ruokaa. Suurempi satsi on tulossa Saksan maalta kunhan saan tilauksen tehtyä.
Tästä se Kiekkoilu alkaa