Länsi-Uudenmaan akvaristit?
Valvoja: Moderaattorit
Eiköhän me sieltä toisemme löydetä ilman lappujakin,etsitään vaan katsellaamme muita etsivän katseen omaavia
,tuskinpa siellä Neidonkeitaalla niin paljon tällaisia kokoontumisia silloin on,eiks jeah?
Mä olen tällanen pieni ponnaripäinen täti,hiuksissa punaista ja mustaa vaaleilla raidoilla höystettynä![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Mä olen tällanen pieni ponnaripäinen täti,hiuksissa punaista ja mustaa vaaleilla raidoilla höystettynä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
No niin,nyt on soitettu Norppaan ja kahvittelut varattu.
Mymmeli ja SP ilmoittivat juovansa teetä,ne on tilattu ja muille kahvit.Lisäksi tilasin kaikille mielestäni neutraalin kahvipullan eli korvapuustin.Kahvit sun muut odottavat meitä kokoustilassa klo 18 keskiviikkona,hinnat ovat seuraavanlaiset:
Kahvi 1,50e
Tee 1,20e
Korvapuusti 1,20e
Jokainen varaa sitten tarvittavat rahat mukaan,kahvittelut maksetaan sitten tapaamisen jälkeen kahvion kassalle,se kun on yhdeksään asti auki.
Kokoustilan vuokrahan oli se 20 e kahdelta tunnilta,sen kun jaamme kolmellatoista saamme noin 1,55 per naama.
Jotenka homma hanskassa eikä hanskat ainakaan vielä hukassa,tapaamisiin keskiviikkona!
Mymmeli ja SP ilmoittivat juovansa teetä,ne on tilattu ja muille kahvit.Lisäksi tilasin kaikille mielestäni neutraalin kahvipullan eli korvapuustin.Kahvit sun muut odottavat meitä kokoustilassa klo 18 keskiviikkona,hinnat ovat seuraavanlaiset:
Kahvi 1,50e
Tee 1,20e
Korvapuusti 1,20e
Jokainen varaa sitten tarvittavat rahat mukaan,kahvittelut maksetaan sitten tapaamisen jälkeen kahvion kassalle,se kun on yhdeksään asti auki.
Kokoustilan vuokrahan oli se 20 e kahdelta tunnilta,sen kun jaamme kolmellatoista saamme noin 1,55 per naama.
Jotenka homma hanskassa eikä hanskat ainakaan vielä hukassa,tapaamisiin keskiviikkona!
Oli kyl odotettua mukavempi miittinki !! 
Harmi sen suhteen, ku oon menossa Treelle...ois ollu mukava jatkaa tässä porukassa missä tavattiin ja oisin mielelläni ryhtynyt vetämäänkin...mutta kyllä porukasta löytyy varmasti halukkaita siihen hommaan
On kyllä tosi hyvät lähtökohdat ihan seurankin perustamista ajatellen.
Vaikka mikäs mua estää liittymästä seuraan/ olla mukana ainakin aqua webistä käsin...jos ei muuten niin ideoita heittämässä ja ehdottaa Treenkin suunnalta tapahtumista tms jos niin pitkälle joskus porukka haluaa lähteä....ehkä sen jälkeen ku Hesa on koluttu läpi
Hyviä ideoita kaikki noi, että ens tapaamiseen tuo jotain esitelmäjuttuja... ja se tarvikkeiden vaihto/ myynti.
Semmosen idean heittäisin vielä tähän, vaikken itse pääse seuraavaan miitinkiin mukaan. Että ottakaa jokaiselta sähköpostiosoite, että joka tapaamiskerran jälkeen jos/kun sihteeri
tekee pöytäkirjan, niin laittaa sen sähköisesti jokaiselle. Niin jokainen voi siitä sitten katella jälkikäteen mitä on sovittu tms....
niin siitä se sitten lähtee..

Harmi sen suhteen, ku oon menossa Treelle...ois ollu mukava jatkaa tässä porukassa missä tavattiin ja oisin mielelläni ryhtynyt vetämäänkin...mutta kyllä porukasta löytyy varmasti halukkaita siihen hommaan

Vaikka mikäs mua estää liittymästä seuraan/ olla mukana ainakin aqua webistä käsin...jos ei muuten niin ideoita heittämässä ja ehdottaa Treenkin suunnalta tapahtumista tms jos niin pitkälle joskus porukka haluaa lähteä....ehkä sen jälkeen ku Hesa on koluttu läpi

Hyviä ideoita kaikki noi, että ens tapaamiseen tuo jotain esitelmäjuttuja... ja se tarvikkeiden vaihto/ myynti.
Semmosen idean heittäisin vielä tähän, vaikken itse pääse seuraavaan miitinkiin mukaan. Että ottakaa jokaiselta sähköpostiosoite, että joka tapaamiskerran jälkeen jos/kun sihteeri

niin siitä se sitten lähtee..
Heips ja kiitos minunkin puolestani kaikille,oli tosi mukavat rehvit ja ennenkaikkea mukava poppoo koolla
Ei me mitään puh.johtajaa tm mitenkään virallisesti valittu,turistiin vaan niitä näitä,juttua riitti vielä parkkipaikalle ja puoli yhdeksään asti
Kiitos vielä annikille upeista miekkakasveista ja Nonon poppoolle neuvosta vuotavan suodattimen suhteen,letkun palat leikattu eikä vuoda enää jippii

Ei me mitään puh.johtajaa tm mitenkään virallisesti valittu,turistiin vaan niitä näitä,juttua riitti vielä parkkipaikalle ja puoli yhdeksään asti

Kiitos vielä annikille upeista miekkakasveista ja Nonon poppoolle neuvosta vuotavan suodattimen suhteen,letkun palat leikattu eikä vuoda enää jippii

Hyvä idea,eiköhän täälläkin sen verran jauhopeukaloa omisteta että jonkunlaiset baakelsit sais väsättyä.Ja tulisi varmasti halvemmaksikin sillä systeemillä.
Tosi nopeasti muuten meni se kaks tuntia mukavassa seurassa ja me kun mietittiin onko se kaks tuntia liikaa ekalla kerralla....
Se kirpparihommakin on tosi hyvä idea,mua ainakin kiinnostaa kasvit,eli tietoa tänne ketjuun vaan jos ylimääräisiä kasveja löytyy,Ludwigia verticillata 'cuba' ois ainakin hakusessa,samoin punarotala,kääpiömiekka ja konnanputki kelpaa![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tosi nopeasti muuten meni se kaks tuntia mukavassa seurassa ja me kun mietittiin onko se kaks tuntia liikaa ekalla kerralla....
Se kirpparihommakin on tosi hyvä idea,mua ainakin kiinnostaa kasvit,eli tietoa tänne ketjuun vaan jos ylimääräisiä kasveja löytyy,Ludwigia verticillata 'cuba' ois ainakin hakusessa,samoin punarotala,kääpiömiekka ja konnanputki kelpaa
-
- Junior Member
Kannatetaan. Ei tarvitse kuskailla termareita ja kahvikupposet järjestyisi paikan päältä.Nono kirjoitti:Tosin mitä porukka on mieltä, jos otetaan kahvit paikan päältä ja baakelsit tuodaan itse?
Seuraavaksi listausta mille kukakin on allerginen, pähkinäleivonnaisia ilmeiseti ei saa sinne tuoda allergian vuoksi..? Onko hyla-rajoitteisia?
Ja oli mukavaa

Vähän kyllä tuli sellanen patenttiratkaisu-voiko tuohon nyt luottaa-fiilis,sen verran säikäytti eilen,kauhulla ajattelen tilannetta jos en olisi ollut kotona kun se alkoi vuotamaan
Mulla ei ole allergioita,kaikki kelpaa
Ja tosiaan kahvit varmaan ois helpoin ottaa sieltä kahviosta ni saa kaikki tykötarpeet paikan päälle.

Mulla ei ole allergioita,kaikki kelpaa

Ja tosiaan kahvit varmaan ois helpoin ottaa sieltä kahviosta ni saa kaikki tykötarpeet paikan päälle.
Heipsan vaan! Kiitoksia minunkin puolestani hienosta ja toivoa luovasta kokoontumisesta! Hyvä tuo kuun viimeinen keskiviikko, on helpompi pummia vapaita töistä ( säännöllisen epäsäännöllinen kolmivuorotyö
) kun on vähän osviittaa noista tulevista ajoista.
Minulla ei allergioita suuntaan eikä toiseen, joten sen puolesta kaikki kelpaa.
Minulla ei allergioita suuntaan eikä toiseen, joten sen puolesta kaikki kelpaa.
Life is what happens to you while you're busy making other plans -John Lennon-
Moii! Olen niin iloinen eilisestä tapaamisesta, etten sanotuksi saa. Että on muitakin hurahtaneita kuin minä, olen tuntenut toiseutta omassa suku/tuttava/työkaveripiirissä ainaisine kalajuttuineni ja ihmettelevine silmäyksineen.
Voin ilmoittautua sihteeriköksi, se on melkein luontainen olotilani. Mulle voipi ilmotella sähköpostiosoitteet vaikka yv:n kautta. Kokoan ne ja jaan sitten kaikille.
Pullavuorottelu passaa minulle. Enkä ole allerginenkaan.
Jahka voimistun raskaan työpäivän jälkeen, voin koota kootut ajatukset ja ideat eiliseltä illalta, jos passaa.
Kiitokset kaikille eilisestä!
Voin ilmoittautua sihteeriköksi, se on melkein luontainen olotilani. Mulle voipi ilmotella sähköpostiosoitteet vaikka yv:n kautta. Kokoan ne ja jaan sitten kaikille.
Pullavuorottelu passaa minulle. Enkä ole allerginenkaan.
Jahka voimistun raskaan työpäivän jälkeen, voin koota kootut ajatukset ja ideat eiliseltä illalta, jos passaa.
Kiitokset kaikille eilisestä!

Kylläpäs meidän vasta aluillaan olevalla seuralla liittää ideoita,tästä taitaa tulla jotain suurta