Oulun La festan akvaario
Valvoja: Moderaattorit
Oulun La festan akvaario
Kävin tänään mieheni kanssa ko pizzeriassa syömässä(ei ollu eka kerta eikä viimeinen). Katselin aikani kuluksi siinä sitten akvaariota joka on tiskin vieressä. En osaa arvioida kuinka iso sllas on kyseessä, muut johan oli laitettu kaloja. 4-5 kultakalaa, 1 iso leväbarbi, partis, 1 albiinomonni,sitten 2-3 mustaa kalaa joilla oli pallonmuotoiset silmät!!
Heräsi kysymys:
Olisikohan liian pieni näille kaloille?? Tosi siistin näköinen ja kirkasvetinen allas oli, mut silti. Lounas aikaan en viitsinyt asiasta mainita.
Heräsi kysymys:
Olisikohan liian pieni näille kaloille?? Tosi siistin näköinen ja kirkasvetinen allas oli, mut silti. Lounas aikaan en viitsinyt asiasta mainita.
~ NÄHDÄÄN NÄKYJÄ ~
Ainahan voi mennä kertomaan asiasta omistajille ystävälliseen sävyyn, ja lupautua auttamaan paremman kalaston valinnassa ja epäsopivien uudelleensijoittamisessa. Voit sanoa vaikka että olemme tästä laajan piirin kanssa keskustelleet ja toivoisimme paikan viihtyvyyden ja oman mielenrauhamme takia asiaan muutosta jne. 
Olen monesti allasta katellu, tullu kyseisestä paikasta haettua lättyjä useamminkin, niin aina on purkki minun ei-akvaristin silmään näyttäny siistiltä ja samat kalat ollu mielestäni aina. Vähän pieneksi olen minäkin altaan arvellut. Jos meidän allas on reilu 300 litraa niin olen _aika_ varma että on sitä pienempi.