Kaloja ei vielä tuossa akvaariossa ole. Elikkäs kalaseuraakin voi ehdotella. Monniset voisi olla yksi vaihtoehto.
Kääpiörihma vai hunajarihma?
Valvoja: Moderaattorit
-
pallokala84
- Starting Member

Kääpiörihma vai hunajarihma?
Vähän aikaa sitten ajattelin asuttaa tuon 102-litraisen kääpiöahvenilla, mutta huomasin että ihmisillä on huonoja kokemuksia niistä
, joten en ostakaan noita vaan jotain rihmakaloja. Olen päätynyt noihin kahteen lajiin (lue otsikko). Nyt pitäisi vielä päättää kumpia ottaisi. Kertokaapas hyviä ja huonoja puolia molemmista rihmoista.
Kaloja ei vielä tuossa akvaariossa ole. Elikkäs kalaseuraakin voi ehdotella. Monniset voisi olla yksi vaihtoehto.
-
-Tassu-
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Jos kuka tahansa on joskus jonkun mun viestini täältä lukenut, voi ehkä arvata mielipiteeni..
Hunajat on aivan ehdottomia! 1+2, seuraksi parvi pieniä rasboroita, sukarapuja ja piikkisilmiä.
Tai ehkä vaihtoehtona hunajahaaremille voisi mennä yksi kääpiörihmakala..?
Hunajat on aivan ehdottomia! 1+2, seuraksi parvi pieniä rasboroita, sukarapuja ja piikkisilmiä.
Tai ehkä vaihtoehtona hunajahaaremille voisi mennä yksi kääpiörihmakala..?
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
Minulla on altaassa hyvällä menestyksellä juovakääpiöahven haaremi ja hunajarihmakala pariskunta (sekä pikkumonnisia). Molemmat ovat omalla tavallaan aivan hurmaavia otuksia ja hyvin ovat samassa altaassa mahtuneet.
Toisessakin altaassa tosin oli töyhtökääpiöahvenia ja hunajarihmakala pariskunta. Ei mitään ongelmia. Töyhdöt pääsivät 250l altaaseen melskaamaan hiljattain.
Hunikset on äärettömän suloisia otuksia, ihana katsella niiden touhuamista.
Toisessakin altaassa tosin oli töyhtökääpiöahvenia ja hunajarihmakala pariskunta. Ei mitään ongelmia. Töyhdöt pääsivät 250l altaaseen melskaamaan hiljattain.
Hunikset on äärettömän suloisia otuksia, ihana katsella niiden touhuamista.
Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-