Nanoriutta todella kiinnostaisi mutta en haluaisi mitään mantista sinne möyrimään !

hyi hyi hyi !

ja niitä MATOJA !!!

hyi hyi hyi !! YÄK !!!!

olen mies, mutta moiset asiat ällöttää !
Valvoja: Moderaattorit
Ja jos vielä vaikka keittäisi ne ensinAdrianna kirjoitti:Eikäs tästä "ongelmasta" pääsisi hankkimalla oikein eliököyhää kiveä?
Itse ajattelin sellasia pari vuotta käytettyjä kiuaskiviä...memma kirjoitti:Ja jos vielä vaikka keittäisi ne ensinAdrianna kirjoitti:Eikäs tästä "ongelmasta" pääsisi hankkimalla oikein eliököyhää kiveä?
ihana kuvaKatjaN kirjoitti:Voi hyvää päiväää.....Ehkä kannattaa harrastaa vaikkapa marmorikuulien keräilyä jos noin ällöttää.
Terveisin: mielettömän siistin ja ihanaisen Reiskan 'äippä'
Etpä ole ainut. Mäkin mietin, että mikä tuossa lauseessa on niin kummallista..ja nepä oli ne suolet, jotka sitten mieleen putkahti.MKM kirjoitti:Asiaan liittymätön välikommentti:
Väsyneenä luin tätä ja eiköhän mulla heti kellunut mielikuvituksessa suolenpätkät merivesialtaassa...Kimmo S kirjoitti:Hmm... eikö tämä juuri ole yksi merivesiharrastuksen suolista!![]()
*poistuu takavasemmalle perjantain viettoon*
Kun kerta näyttäisit teekkarikylässä asustelevan, niin voisit kysyä vaikka Reiskan huoltajilta että onnistuisko pieni kierros Reiskan altaan ympärillä. Varmaan pari matoakin löytyy sieltä isomman altaan puolelta töllisteltäväksi. Sinällään jos poikamieskylän örveltämistä kestää, niin sinä ei pitäis pari matoa enää tuntua missään.Tapionpoika kirjoitti: hyi hyi hyi !! YÄK !!!!![]()
olen mies, mutta moiset asiat ällöttää !